Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2020 20:50 - Хайка за маски във Военно градче, гр. Карлово
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 14.04.2020 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Току - що майка ми ме предупреди, колеги, че в момента, въпреки мрачното време или може би заради него /защото не им е стискало да излязат през слънчевата част на деня, когато из града имаше повече хора?/ в нашия кварлат - Военно градче, има хайка, която лови хората, които не носят маски за лице. Баща ми е бил предупреден от паникьосана жена, докато се прибирал към къщи, веднага да сложи маската си, тъй като из квартала дебнат хора, и вече са глобили с 300 лв. 78-годишна жена, която хванали, докато незнайно как се била придвижила зад блока, в който живее. Хайката се е състояла, според баща ми, от поне шестима души, като част от тях - без униформи, са стояли  в двора на детска градина № 7, който би трябвало да бъде затворен по това време, когато градината не работи, но в нормални времена беше често посещаван от кварталните банди хлапета?; хората от хайката са изглеждали със самочуствие на хора, които могат да глобяват всеки, който си пожелаят, носели са маски, но не са стояли на разстояние един от друг. Не мога да гарантирам, дали това са били хората, участващи в хайката, баща ми много бързо се е прибрал вкъщи, за да няма неприятности, но единствените навън, които са излъчвали подобно самочуствие, зяпайки всеки, който преминава, са били тия хора. /И сега, ако ми кажете, колеги, че наглото зяпане на стресирани от 27 дни карантина хора не е повод те да бъдат класифицирани като участници в хайка, аз бих ви отвърнала, че не е така, след 31 дни вече почти всичко се вижда и познава, или може би не?!/./аз специално, усещам как хората се страхуват по улиците, и не мога да повярвам, че една нормална държава, и едни нормални управници, биха допуснали, те да се страхуват до такава степен от нещо, наречено корона вирус/ В квартала вече има доносници, които съобщават на полицията за хора, събрани на едно място или за хора без маски и полицията идва и налага глоби на нарушителите - тоест, можете да си представите, че се долагат и хора, които са неприятни на доносниците, най-вероятно... Нямаме подробна информация за действието на наказателните отряди, налагащи глоби от  полицията и общинската охрана, а може би и от други институции?.
Майка ми ми разказа как днес е видяла възрастен човек, който излязъл на слънцето, на няколко метра от блока, но постоял и се върнал обратно, защото уж бил без маска.
Не мога да повярвам, колеги, че ми се наложи днес да седна и да пиша за това, как хора, които не носят униформи, ловят хора по улиците като животни.
Аз не мислех, между другото, да отида до църквата за Великден, неделя,  тъй като съм с хронични заболявания на гърлото и съм карала тежък грип през м. януари, както съм писала и тук, но сега смятам, да отида до църквата, ако тя е отворена - със или без заповед на когото и да е,  а ако не е, смятам да постоя отпред, с маската ми и на разстояние 2 метра от други хора.
Междувременно днес прочетох най-безсмисленото изявление на началника на общинския щаб в град Карлово - "д-р Емил Кабаиванов", което завършваше с новината че щабът чака инструкции от национални щаб?!? В това изявление, нямаше нито дума за организиране на хайки за маски, по неизвестни причини, но показателни за отношението на общинския щаб към карловци, както и вероятно на националния такъв.
Току що прочетох, колеги, че маските причиняват бактериална пневмония - вероятно, в най-лошия случай,  ако не са добре съхранявани, почиствани и пр. Затова сигурно трябва тези за многократна употреба да се гладят внимателно /така смятам?/, а останалите да се дезинфекцират, еднократните да се изхвърлят, въпреки, че струват много пари, защото, колеги, не си струва, да се разболеем освен от корона вирус, и от пневмония, заради няколкодневни мерки на правителството, които най-вероятно ще бъдат отменени в момента, в който в медиите изтекат първите случаи на бактериална пневмония, предизвикана от маска /което не означава, че няма да има други случаи, които няма да стигнат до медиите, за които никой няма да бъде виновен, но на които всички ще стъпим - всъщност не ние, а правителството, колеги! -  когато заповедта за маските, бъде отменена..../
Затова, колеги, слагайте маските, и не допускайте, да ви блъскат униформени или не хора по улиците, да ви гонят, да ви преследват като престъпници, носете си личните документи, за да се удостовери кой сте, ако въпреки това ви арестуват - това е голямо лично достойнство, че не сте нарушили дори това правило. В един сайт, "Площад Славейков", преди няколко дни, само ден или два преди налагането на мярката с маските, и преди налагането вероятно и на други мерки, прочетох, че българите преминавали с достойнство през своето извънредно положение - затова е необходимо, всеки от нас, наистина да премине през това, което се случва  с достойнство, готов за най-лошото, но с ясната представа, че не е нарушил законите на държавата. Защото, ако носим маска, спазваме дистанция, и препоръките на щабовете /дословно, по текстове на заповеди, както според тях, ни глобяват!/, това ще бъде така.
Между другото, в момента най-съжалявам, че не мога да ви разсмея, но ми е някак тържествено, сериозно, все едно, съм козирувала, някак, ама срещу невидим враг, малко се чудим, какво че става - йоо, дал наистина, най-сетне няма да го затворят тоя моя блог, който го пълня с разни изявления вече 12 години?! Бря? Ако затворят, че си намерим начин, колеги, да пишем отдругаде, я от фейсбук профила ми, я от другаде, тойест, логистика имам, но врагът все още си е невидим.... Вий мислите ли така?///
Със здраве, и един поздрав за всички тролоци и за малките троли /дори и за колегите полицаи/

ПП. След като чух още веднъж вестта за събитията, колеги, идвам тук да поправя информацията - тъй като аз лично, не зная какво е "хайка", защото никога през живота си не съм имала вземане - даване с полицията /освен в онзи случай, в който ми откраднаха чантата в град Пловдив, от полицията не можаха да я намерят и ме глобиха, защото ми бяха откраднали и личните документи, заедно с чантата, както постъпват с всички граждани/, та по-подробната информация е, че всъщност баща ми е забелязал двама, които той смята, че са доносници в двора на детската градина, които са се обаждали на група от 5 или 6 души полицаи, които са идвали да глобяват, така той е разбрал от други хора. Тц, колеги, ама че съм и аз!!! Хем си зная, че в нашия град има три патрулки и сигурно двайсет души полицаи, и на тях вероятно, не им е изгодно да организират хайка с толкоз хора, в акция.... Иначе, как биха охранявали щаба, мислим аз?///. Така че, колеги, в случая имаме добре организирана доносническа мрежа, която действа заедно с полицията, тц, и започва да ми става скучно, дали това мойе да се характеризира като хайка, или не, йоо, каква скука.... Разбира се, не е било скучно за бабчето, което са глобили и сега ще му се наложи да плати с пенсията си тези мерки на правителството, което, ако наистина я е глобило, не е уважило нито това, че тя гражданка, навярно без провинения на държавата си, нито, че е на 78 години. Репресия, би рекъл някой, обикновена репресия, но, колеги, някои репресии имат граници.








Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1662999
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930