Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2016 17:50 - За шапките и офицерите
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 883 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази статия трябваше да бъде за шапките, офицерите, Премиера и новите фрегати, и веднага ми хрумна, щом погледах снимките, които са си направили официалните делегати, на посещение в Бургас. (Делегатите - това са били, както успях да видя, Премиера и неколцина по-важни лица от превителствения екип, без президента, интересно, на неко каква шапка щяха да му датат, то затова сигурно и него го нямаше). Някой би казал, че съм гледала чудесното ни море, но всъщност наблюдавах с възмущение шапките на делегатите, и най-паче на премиера, който, по обясними причини, заемаше най-голямо пространство на тези снимки. Какъв позор за военноморския ни флот! Да дадат такава шапка на премиера! Боже, Боже, в първи момент, нали съм тракийско чедо, ( Централен, колеги), си помислих, че дори са го покачили на някоя американска фрегата, щото корабът изглеждаше по конец, въпреки народа на него, а с тия отвратителни шапки...Тъкмо щях да надам вой за добрите стари офицерски шапки, като тази, която имаше някога баща ми, и видях подобна шапка на главата на един офицер  малко встрани, премиера я беше поскрил. Тюх добре, че се намериха да ми разяснят, че тези грозни шапки, не били шапките на военните, ами на граничната полиция, ей брех... На четиримата военни с каските и картечниците долу, пред кораба...Ще ме прощавате, колеги, ние тук виждаме офицери само с маскировъчни униформи, с барети по парадите и с разни паметници. Дванайсет снимки с тая отвратителна шапка, г-н Премиер! Имате проблем с журналистите, да знаете от мен... 
Скролнах снимките и видях другата голяма новина - България ще строи две фрегати на стойност 800 000 000 лв.! Ашколсун бре! Откога чакам такава новина, г-н Премиер! Като тия ли ще са? 
https://en.wikipedia.org/wiki/Shivalik-class_frigate Клас Шивалик, 17-ти клас (това не зная какво е, ама е бая, така ми изглежда), на цена 340 мл. долара парчето, това сигурно без хеликоптерите и военните оръдия?Пише, че 2012 г. е излязло последното от дока. Майкоо, живна военната индустрия, па за България и високотехнологичното инженерство... Еха! 468 фута , на 55 фута, на 15 фута, ми как ще газят в залива... Ще товарим танка на тях, е, майтап... Ама си е хубаво. Ама на мен ми се струва повече от 800 000 000, та се чудя, кой ви излъга, да бехте видели в уикито... Иначе е супер. 
Да ви кажа под секрет, че ние тука също имаме хубави шапки, такованак, барети - сини, червени... Па като дойдете, ще ви дадат една, снимайте се колкото ви душа сака, пък вие да кажете нещичко за наште бойни машини тука на поделението, за бензин, за някой нов звяр високотехнологичен, тука имаше едни чудни артилерийски установки, баща ми ми е казвал, дето са биели ехе, чак до Украйна, да да знам... 
Ха сега, един поздрав, нищо, дето времето е лошо. Ние, тролите, сме винаги на пост). 







Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663634
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930