Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 21:31 - Остани с мен тази нощ
Автор: eloiz Категория: Тя и той   
Прочетен: 2909 Коментари: 7 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Единственото, което ми остава понякога, освен ината ми, е танцуването. Да бягам, но красиво, така, че да ме желаят...

 Така е, защото всички сме страхливци, които живеят само за себе си. Някои пият, други вземат дрога, аз танцувам. Тежко и горко на онзи, който се опита да ме доближи тогава... А как се страхуват мъжете всъщност! Аз танцувам заради този страх, заради усещането за  бодване в гърдите като с карфичка, толкова са раними, скрити под въображаемата си броня, всичките до един... . Силата им да заповядват, да водят, да контролират се разбива на пух и прах за миг, за един поглед, за една стъпка...Наблюдават ме, обмислят нападението и го провеждат , но аз  почти чувам ускорения им  пулс, докато се плъзгам  на два сантиметра покрай нечия пламнала кожа  и се завъртам бясно на дансинга, и се усмихвам. Как се усмихвам само...  Ех, глупак... Обръщам се и тръгвам към него, а той започва да отстъпва. И аз отново му се усмихвам. Не съм жестока все пак.
"Не се прави така, плашиш ги" ми каза онази вечер една моя приятелка. " Ни най - малко. Забавлявам се да ги гледам как се страхуват" отвърнах й аз, изпих и нейната минерална вода и слязох на дансинга, за да продължа да беснея.
 Аз, да се страхувам? Не зная дали има Бог, но съм му благодарна, че никога никога през живота си не съм си чупила крак. Навяхвала съм си ужасно глезена, болеше адски, но продължих, глезенът ми е леко изкривен и в момента, не зарасна добре, не му дадох време.
"Не те ли е страх да се прибираш винаги сама?" ме питаше същата приятелка. "Не. Тях, мъжете ги е страх." отговарям й, а тя пали цигара над водката си, защото след малко си тръгваме. Тя- с такси. Аз - пеш. "Ти си луда - пеш, в три и половина през нощта" Не съм луда. Така ми харесва. Вървя и си спомням в тишината още по-добре движенията на дансинга, главата ми още пази сенките и светлините, там някъде отзад глухо, но ритмично думти музиката. Това ще е след малко. Още не съм свършила.
"Аз отивам пак, за последно,  ти си пийни  водката"
Лъжа. Ставам, защото видях някой като мен.Явно е нощта на чудесата.  Главата ми се върти, замаяна съм от музиката и дима и решавам да отида и да го разгледам по-добре.
И на него са му направили място на дансинга. Не му пука за никого и е мноого  добър. Приближавам се до него, внимателно хващам ритъма му, не си струва да правя излишни движения, той наистина е адски добър. Хубаво ми е. Някой като мен.
Затова му позволявам да се приближи. Аз само следя ритъма и нещо от музиката, ала  някоя друга в мен посяга и завърта ханша ми, а той само това и чака.
Отне ми четири секунди да се справя с онази в мен, която посегна. През това враме той се възползва и ме държа плътно до себе си и направляваше движенията ми,господи, наистина е  адски добър , а аз беснеех от яд и се спъвах, докато онази другата се радваше на неувереността ми и се подиграваше. Тя знае, че аз се страхувам от допира, тя знае, че искам да избягам, тя знае колко ми коства това....
Не зная как, но той разбира и ме пуска, а аз все пак  оставам до него, и пак улавяме ритъма, но този път - на два сантиметра разстояние.Защото аз искам така. На два сантиметра от бедрата му, на два сантиметра от кръста ми, копелето. Извивам се, не мога да се спра, и за пръв път танцувайки, отстъпвам назад, а той пристъпва , танцувайки, и устните му са на два сантиметра от шията ми, неспособен да спре.
Господи, влачех го по целия дансинг като хванато в капан диво животно, без да го докосвам, само с миризмата си и с тялото си, и ми беше хубаво! За миг зениците ми се избистриха, погледнах нагоре, към мрака на тавана, и ми се искаше да изкрещя!
Тогава се завъртях, косите ми плеснаха в лицето му за миг и вече бях на няколко метра от него.
Песента свършваше.
Той ме гледаше от другия край на дансинга. Беше мокър,косите му бяха паднали на челото .
 Аз му кимнах леко и си тръгнах.

"Беше много хубаво" каза приятелката ми. "Да"
Лъжа. Погледнах пак към дансинга, уж за последно.Онази, другата в мен, дето още си ближеше раните и тихо съскаше, ми се ухили гадно. Нямаше го. Нямаше го.  Не зная коя първа от нас разбра, че нищо друго не ни е останало...


Тагове:   мен,   Остани,


Гласувай:
3



1. bapha - танцът
07.11.2009 21:42
Или дрогата да бъдеш желана...
Красиво написано
цитирай
2. eloiz - )
07.11.2009 23:44
Точно това им харесвам на коментарите - възможността да се видиш от другата страна) Благодаря!
цитирай
3. анонимен - Нали знаеш че всичко се връща :)
08.11.2009 13:44
Нали знаеш че всичко се връща :)
цитирай
4. eloiz - Съвсем
08.11.2009 17:09
вярно.)
цитирай
5. elincetyy - :)
12.11.2009 16:19
Много хубаво е написано...Браво:)
цитирай
6. eloiz - Благодаря, радвам се,
17.11.2009 11:25
че се харесва

цитирай
7. lenieldorado - Здравей!
09.12.2009 15:51
Досега не бях чела нищо твое. Благодаря ти за коментара. Много талантливо пишеш. Истинско е, но само една жена може да го усети.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659029
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930