Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2020 16:08 - Удостояване на троля, тоест на мене, Е. Ненчева, със звание "полковник" от министър - председателя Б. Борисов, 29.11.2020 г.
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 631 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2020 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Как троля беше удостоена внезапно със званието "трол - полковник" от министър - председателя Б. Борисов /от страничката на групата "Протести и самоуправление. Будни граждани в Карлово и Сопот" във Фейсбук, където троля се бий от месеци/

https://eurocom.bg/new/boyko-borisov-oponentite-mi-koito-rabotyat-za-radev-sa-bivshi-tayni-agenti?fbclid=IwAR0mL01HJyVok9NMfxJsTryXVodJrzGMTGVDmdcdE5msjkivfviGsqKzSYM

Днес, в сайта на ТВ "Евроком" /и не само, че дори и в един чуждестранен вестник, както се вижда от естеството на тая статия!/ беше публикувана статия, от която се вижда, че с изказването си , че неговите опоненти били "бивши тайни агенти", лично премиерът Борисов потвърждава моето малко измислено звание, което аз употребявам в блога си и тук от години вече, уж за да ядосвам такова, службите у нас, които ме подслушват - трол полковник.
Премиерът ме е позиционирал,  от вече несъществуващата и страшна Комисия  за Големи Балами /това е нещо като управителният съвет на Публичното разузнаване, според наеговото разузнаване, брей,тц/!
Мене ме беше малко срам да се хваля, колеги, досега,  с това малко измислено звание - "трол полковник", защото хората у нас са умни, ще ти скроят такава шапка /троля намига с две очи/;  леле, а то какво излезе накрай, колегии - тая държава, има нужда и от нас, тролите, явно, кво стана, почнаха да ни раздават звания... Ами, благодарим, г-н Борисов! Троля отдава чест към всички тролоци у нас и се пери с Пагоня - първата жена трол - полковник в България, че у нас няма и много жени полковници, ихуу, тойест, има развитие за нашата държава и в тази посока, някакси...
Поздравявам премиера Борисов, с благодарност, разбира се, с песента на група Ъпсурт "Три в едно", ще има и друг поздрав, но по-късно.
ПП. Абе, една моя приятелка веднъж каза - никога не се пиши "цкапан" трол, затова размислих и въпреки, че лично премиерът йе заявил тая легенда, аз искам да посоча тука, че всъщност аз членувам в съвсем друга комисия на Публичното разузнаване, койято така и не можа да се основе преди около две години, когато каних елита на разузнавачите у нас пред Националната библиотека и бях писала, че ще нося домашна вишновка, половин литър и някакви бисквити; обаче заради студа ли, защо ли, никой не дойде, освен едно нахално стадо гугути, които изядоха бисквитите. Така не беше основана Комисията по паметниците, но това не пречи, аз да съм неин член и председател.

А ето и вторият поздрав, една песен от Горан Брегович, писана за филм, ако не греша, в който се разказваше за място, където Втората Световна война никога не свършва, май. Това е една от моите любими песни.  




Гласувай:
0



1. wonderka - О, колежке трол, здравей, здрав...
29.11.2020 16:13
О, колежке трол, здравей, здравей!
Аз съм най известната тролеса тук.
Приятно ми е!
цитирай
2. eloiz - Привет, колега Уондерка,
29.11.2020 16:16
тук съм за кратко, поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660294
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930