Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2013 11:29 - Който не си е научил урока, повтаря класа и губи годината
Автор: eloiz Категория: Политика   
Прочетен: 1301 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 26.10.2013 23:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как се стигна до облепянето на Софийския университет с политически плакати, подобно на която и да е издънена автобусна спирка,   как се стигна до това 50 души да завържат с вериги вратите му и да преустановят занятията вътре за неопределено време (докато на тях им харесва)?
Кой позволи това да се случи? Ръководството на университета, за което собствените му интереси и страхове са по-важни от всичко останало? Или пък преподавателите, които отдавна са безгласна буква, освен, ако не са част от някоя политическа конюнктура? Защо  не и студентите, уж те са най-засегнати, жалко само, че мнозина от тях не знаят със сигурност защо са попаднали в залите на това заведение.
Какво означава "окупация"?! Аз съм свободен човек, как така някой ще ме окупира и ще нарушава правата ми да уча, да работя и да се придвижвам свободно?!
Господа окупатори, наясно съм, че вие и вашите спонсори разчитате на ненаучените в продължение вече на седемдесет  години български уроци и на забравения спомен за друга окупация, пак  проведена с големи лозунги ( но този път по причина на обстоятелствата и с танкове - нещо, което искат някои окупатори и днес, странно...)и с идеята, че "който не е с мен е против мен, значи не трябва да съществува...".  След онази окупация  България петдесет години трябваше да плаща скъпо и прескъпо за стореното от хора, чиито основен грях не беше въвеждането на режим, а че вмениха собствената си вина за грешките си на собствения си народ, попречвайки му да преживее случилото се преди почти седемдесет години и да се поучи от него.
Само едно се питам, докога ще продължаваме да не си научаваме уроците - от страх да не видим какви сме без чуждите криви огледала?



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651654
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031