Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 18:10 - "Може ли народът да управлява парламента!" (!)
Автор: eloiz Категория: Политика   
Прочетен: 1594 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имам намерение да си направя колекция от безбройните тъпи, та чак неадекватни въпроси, задавани публично от медиите в България във връзка с протестите срещу политическата система у нас.   Все въпроси, които показват пълното откъсване на медиите и непознаването на психологията на българите и на обществените основи на политическото управление изобщо!
Българите искали промяна на политическата система, защото вече нямали доверие на политиците и управниците, които са продали и предали не само тях, но и бъдещето на децата, и това на внуците им. Това било хубаво, обаче нямало да стане?! И от какъв зор няма да стане, питам аз? Щом българите са създали политиците си, те имат право и да ги унищожат, и който не го разбира, тежко му.
Българите искали властта в държавата си, обаче как щели да я получат? Я да си стоят в ъгъла и да подсмърчат там, и да отстъпят мястото на батковците с голите глави и белите якички...
Могат ли българите да управляват парламента си?! Могат, и още как, уважаеми журналисти. Идете си научете пропуснатия урок за структурата на парламентарната демокрация. Това, че в България българите не могат да управляват парламента си се дължи на не изкривените медийни представи за това, че парламентът не може да се управлява от народа, тъй като е над него,  а на отвратителното комунистическо наследство, което корумпираните ни политици и властимащи пренасят като сифилис през последните повече от 20 години!
Писна ми журналистите и политиците в България в силното си желани да оправдаят собствената си некадърност и народоотстъпничество  да унижават публично българите, да ги наричат негодни, нещастни, боклучави и ненужни! Аз не съм такава, господа, и семейството ми също, но вие сте!






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pitam - Cъгласен съм, народа може всичко.
28.02.2013 18:45
Cъгласен съм, народа може всичко.
цитирай
2. eloiz - И не е лошо
28.02.2013 22:29
на всеки десет - петнадесет години това да се припомня.
цитирай
3. plamo - Всичко това е евтин популизъм!Нали ...
01.03.2013 13:11
Всичко това е евтин популизъм!Нали тези политици не са паднали от небето те също са от народа.Добре ще ги сменим с нови и какво от това,след като влязат в управлението без значение на какво ниво и в коя сфера ,те автоматично стават политици! Въпроса е не да махнем всички политици,а да дадем властта в ръцете на честни и можещи,а не на тези които викат най-силно и скачат най-високо по митингите,каквито са и голяма част сегашните политици!
цитирай
4. eloiz - Пламо,
01.03.2013 14:04
ти бил ли си на митинг изобщо? Защото аз бях. Тепърва от хората там ще излизат политици, защото всичко е още в началото, в бебешките си години, както се казва, и няма как да бъде иначе - все пак българите се събудиха едва сега, когато се оказа ,че няма какво да ядат.
Колкото до тези политици, които продължават да яхат и те вече не знаят какво след протеста - та тях не сме ги избрали ние, те са избрани от съответните функционери, България няма мажоритарна избирателна система и няма право да избира сама политиците си, това като че ли не може да се разбере добре?!!И именно въпросните функционери ни учат двадесет години, че сме си избрали ние политиците!!! Нищо подобно!!! Аз за Сергей Дмитриевич Станишев не съм гласувала, както и за Иван еди кой си Костов, и за всички останали кретени!
цитирай
5. plamo - Аз когато съм ходил по митинги ти си ...
04.03.2013 11:14
Аз когато съм ходил по митинги ти си писала чертички и бастунчета в първи клас! Но това не е най-важното.Съвсем нормално е да не разбираш какво и защо съм написал.Голяма част от тези политици срещу които са сегашните протести са тези които тогава викаха най- силно и скачаха най-високо и бяха борци за "демокрация" и против "комунизма".Не напразно има поговорка,че българина мисли със задника си,на какъвто стол седне така мисли.Така,че ако искате да промените нещо или си направете партия със съответната програма,или влезте в съществуваща партия и я променете от вътре и ако избирателите ви гласуват доверие извършете промените за които се борите.Всичко друго е популизъм и празни приказки.
цитирай
6. eloiz - )
04.03.2013 16:42
Повярвай, разбирам те, най-вече, защото съм се интересувала от въпросните "борци"). Просто гледаме на нещата от различни гледни точки - моята явно е по-емоционална. И освен това в момента е особено чувствителна към обобщенията - може би вече ми идват в повече - българите са такива, българите са онакива...Според мен зад тези обобщения стои собственото ни нежелание да разберем другите около себе си и да ги приемем в личното си пространство.
А силно се надявам, че партия все пак ще се създаде, поне се надявам да стане така. Но си мисля че би било добре и ако нашите мутроолигарси поне най-сетне да са проумели, че кравата не може само да се дои, трябва да я извеждаш и на паша...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659095
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930