Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 15:01 - Орешарски променил 700 пъти бюджета....
Автор: eloiz Категория: Политика   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
1



  Орешарски, Орешарски, а баща ми те мислеше за най-големия финансист на държавата - за съжаление баща ми е старомоден и честен човек, отказа се от комунистическата партия още през деветдесетте, въпреки, че искрено вярваше в идеалите, не в партията..
  Аз не съм финансист, бях проста касиерка и ми се налагаше да пиша месечни отчети, и понеже както всички в тая държава не съм получила образование за касиерка, но се налагаше да работя като такава, висях по нощите, за да ги пиша тия отчети. Защото бях наясно, че ако не го напиша, дупе да ми е яко. И като го предадеш тоя отчет, почваш да си гризеш ноктите - дали е вярно, дали не съм сбъркала някоя цифра, нещо май липсва... Но на мен, малката работна мишка  никой нямаше да ми даде да го поправя този отчет, по него драскаха счетоводителите на фирмата... Де да ми дойде в загубения мозък, че моята фирма, като повече от половината в България,  е в "сивия сектор" и хич не й пука за отчетите де факто, държи на тях само "де юре". И в крайна сметка точно заради отчетите напуснах, с нервна криза в добавка, защото се оказах дъщеря на баща си - старателна и честна.
  Вие, господин Орешарски, халал да са ви парите, тях никой вече не може да върне, но  мислехте ли за своя баща, когато помогнахте за задигането на милиарди от България?


Тагове:   Орешарски,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659322
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930