Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2018 11:42 - НОЕМВРИЙСКА ЛЮБОВ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5417 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... в съня ми съхне лятната трева, запомнила ти босите петички, 
и в малката ми стая – три на два, отново пеят пролетните птички, 
несметните ми щъркови ята! – в дълбоките небета ръкопляскат, 
и най-щастливото момче в света, ме буди сутрин бялата ти ласка,
и пак те виждам в роклята от лен как с кепчето ми гониш пеперуди,

нима си все тъй влюбена във мен? – не ни отива вече да сме луди,
поспри за миг? – нататък е снегът, след него диша леденото Нищо, 
със спомена за бялата ти гръд аз вече крея – въглен в пепелища, 
ноемврий стъпи в своите права, разчорли кукувичата ми прежда – 
из хукналата нейде синева бъди ми просто сетен стрък надежда.

1 ноемврий 2018 г. 
гр. Варна, 6, 30 ч. 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
03.11.2018 17:15
Без аватар, име, град и дата ти си разпознаваем, драги ми Валери. Тъй че червивият (пардон - червеният) палец ще те открие дори и да си на Марс.
Дори да бях намерил тук само един стих: "със спомена за бялата ти гръд аз вече крея – въглен в пепелища", пак щях да съм доволен, че презглава се върнах от Карлово, където бях по работа. В Пощата за едно писмо до моята Дормира ме бавиха половин час, а бях единствен клиент. Обаче на масата до входа пишеше ОХРАНА. Та се сетих, че става дума за АНАРХО-ОХРАНА. В аптека "Марешки" нямаше моите лекарства по Рецептурната ми книжка, т.е. свързах на мига ВОЛЯ с ЯЛОВ... Май още съм на фокус?
Днес било Задушница. Бог да прости покойните роднини и приятели, Боже, колко ми липсват!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Без аватар, име, град и дата ти си ...
03.11.2018 17:42
pvdaskalov написа:
Без аватар, име, град и дата ти си разпознаваем, драги ми Валери. Тъй че червивият (пардон - червеният) палец ще те открие дори и да си на Марс.
Дори да бях намерил тук само един стих: "със спомена за бялата ти гръд аз вече крея – въглен в пепелища", пак щях да съм доволен, че презглава се върнах от Карлово, където бях по работа. В Пощата за едно писмо до моята Дормира ме бавиха половин час, а бях единствен клиент. Обаче на масата до входа пишеше ОХРАНА. Та се сетих, че става дума за АНАРХО-ОХРАНА. В аптека "Марешки" нямаше моите лекарства по Рецептурната ми книжка, т.е. свързах на мига ВОЛЯ с ЯЛОВ... Май още съм на фокус?
Днес било Задушница. Бог да прости покойните роднини и приятели, Боже, колко ми липсват!
П и е р

Бог да стелне най-меките си треви на нашите мъртви, Чичо Пепи, и нека се радваме на живите!
Благодаря, че и днес намина тук, поздрав за скъпата на сърцето ми Леля Лида!
Чу
цитирай
3. yotovava - със спомена за бялата ти гръд аз вече ...
05.11.2018 06:18
със спомена за бялата ти гръд аз вече крея – въглен в пепелища,
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - със спомена за бялата ти гръд аз вече ...
05.11.2018 06:31
yotovava написа:
със спомена за бялата ти гръд аз вече крея – въглен в пепелища,

Май, така се получава...
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346527
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031