Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2018 22:26 - слушайте РадиоСемьоноффци!
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 9063 Коментари: 48 Гласове:
8

Последна промяна: 17.12.2018 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

       image



Virginia Vladislavova
1 hr · 
Това е много важно!
И няма как да го чуете от официалните “медии”.

Премиерът Борисов и Президентът Радев обещаха да плащаме по 2% от БВП на окупационните сили на НАТО. Това са 2 милиарда лева годишно.
Плащането ни в общия бюджет на ЕС е 1 милиард годишно.

Външният ни дълг е над 70 милиарда лева. Ако желаем да го изплатим за около един век, трябва да плащаме по милиард годишно. 
Лихвите по него са милиард годишно.

Или годишно трябва да плащаме по 5 милиарда директно на окупационните власти.

БВП се изкарва от приблизително 3 милиона човека.
Или всяка година трябва да изкарваме по около две хиляди лева от човек. 
Отделно от това много от приходите на фирмите отиват директно при тях, защото те са техни фирми – собственици на заводи, мини, магазини и тн.

Миналата година в България са проплакали 60 хиляди бебета. Какво ще правят тези дечица, когато станат на 30 години.

Това е Нова Национална Катастрофа!

Ако до две – три години България не извоюва своята Независимост, ще бъде заличена. До 30 години останалите един милион българи ще останат в резервати и около тях ще се разхождат орки. От време на време ще ги пускат от резерватите за да танцуват нестинарски танци или по Богоявление да хващат кръста в студените води и да ги снимат за атракция.
Веско Паунов /Фейсбук
Нас ни превзеха и без да пукне и една пушка ......
300 гайди само влязоха в ЕС и засвириха но трябваше да е на умряло !


      

     




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - ако ли не ми вярвате..
17.12.2018 22:30
Обадете се в Центъра на"АСТРО Роси Гладни Боси"
за ..нови прогнози...
цитирай
2. radostinalassa - Кажи го на Простоль
17.12.2018 22:35
Да спре да венцеслави ГРОБ.
цитирай
3. codetroina - те двамата ..астроШашмолози..ще се разберат..
17.12.2018 22:38
radostinalassa написа:
Да спре да венцеслави ГРОБ.

цитирай
4. codetroina - 300 ГАЙДИ, и БЪЛГ мъка..
17.12.2018 22:39


Нас ни превзеха и без да пукне и една пушка ......
300 гайди само влязоха в ЕС и засвириха но трябваше да е на умряло !

цитирай
5. codetroina - Последните Времена ..идат скоро..
17.12.2018 22:44
ще ревете...на колене...
гнусни предатели...
цитирай
6. codetroina - някои гладни креатури...
17.12.2018 22:55

на Хляба и Салама..
му викат..Демокрация..
и, правова Държава...
цитирай
7. codetroina - лельооо...усещащ ли..разликата?
17.12.2018 22:59

и , плюнката не ми заслужаваш...
АЗ плача за България..
ти, плачеш за..салама...
и то..на американско..рамо..
Срам за теб, женоооо
БоГ на такива не дава.. и правилно...
цитирай
8. milady - не ми е удобно..чак..
17.12.2018 23:06
да наредя тук.. подлогите /простоля и наПиссана..
гладнитепсета...за един кокал живеят..и заради П-ва на блоук бе ке ту..
Изтриват ме често..нищоо... това показва, колко съм..права..
щот казвам грозната ИСТИНА..
2 плюс 2 е равно на 4..
цитирай
9. ednalady - къде е онзи ХлевоУстник.. дядя Бляк../да го запитам за ВЕЛИКИЯт президент!!!??
17.12.2018 23:11

Премиерът Борисов и Президентът Радев обещаха да плащаме по 2% от БВП на окупационните сили на НАТО. Това са 2 милиарда лева годишно.
цитирай
10. radostinalassa - Радев си е натовски генерал
17.12.2018 23:17
Отдавна са го подготвяли за този пост. Все пак е мъж, а майка ни е съмнителна каква е . Бях написала във Фейсбук, че Радев има малко шкембе, и тогава много ми се караха последователите му. Трябваше да ги успокоя с думите, че ББ е глътнал слон.
цитирай
11. milady - !!? пърдяторе, ти не си лош /затова още ти пиша..ти си НАИВЕН глупи../и дърпаш здраво водките
17.12.2018 23:20
ама, сподели, къде я учи тазз Геополитика, баце?
У краниума ти..един необятен розАв и БОЗАв емоционален..Вакуум..
туй то, предай го и на дружинката..чрвени мухоморки..
€кономичното, дядо борна, кукушеля и марето жалката
..комунист.офицерска издънка..
туй то..Патриотизма ви..
цитирай
12. radostinalassa - А какво ли е глътнал Каракачанов е загадка.
17.12.2018 23:21
США имат най - големият космически дълг, но печатат долари без покритие. Ние си имаме поне чиста храна и рядко стигаме до хемодиализа. Там им раздават кредити с ниска лихва, а тук лихвата е много голяма.
цитирай
13. milady - Благодаря за разбирането..ноо..путКин.. НЕ е нашият човек, мила моя ))))))
17.12.2018 23:26
radostinalassa написа:
Отдавна са го подготвяли за този пост. Все пак е мъж, а майка ни е съмнителна каква е . Бях написала във Фейсбук, че Радев има малко шкембе, и тогава много ми се караха последователите му. Трябваше да ги успокоя с думите, че ББ е глътнал слон.


ще поживеем..увидем..уморих се да пиша..вече..15г..
колко пъти, да пиша за тозз ЮХ жид /с ГОЛЕМИЯ нос..
нали писах за бай Тошо, Боко, Фердинад.и..Сакс Кобургите/..
те са едно КОТИЛО/ рептилоидни/ гущери/
Това е РАСА...
а не ,Конспирации..за самотни..бабички из Нетя...
цитирай
14. ladylady - 10. radostinalassa - Радев си е натовски генерал
17.12.2018 23:37

той и проф Иво.Х..е ТЕХЕН..
потърси, къде е учил и..с какви стипендии..
ТЕ така си пазаруват..Политици и..продажни душици...и математици..
инак, и аз го харесвам И Х...влиза остро професора с 80% идиотската класация
та така...мили бракя...като Барона сами, ще се измъкваме...
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Коя е тази Чудесница на снимката, Джу?
18.12.2018 07:37
Ми тя много Блого-Могична изглежда?
Като я гледам, ми иде да литна от О-Божение...
Дай да й подарим за коледа четка и паста за зъби? :-))))))))))))))))
Чу
цитирай
16. yotovava - Малииии, голамо симьонуфции туй бе ...
18.12.2018 08:50
Малииии, голамо симьонуфции туй бе :)
Нали дупето му се събирало на табуретка?
цитирай
17. yotovava - Ми тя много Блого-Могична изгле...
18.12.2018 08:50
4udovi6teto написа:
Ми тя много Блого-Могична изглежда?
Като я гледам, ми иде да литна от О-Божение...
Дай да й подарим за коледа четка и паста за зъби? :-))))))))))))))))
Чу



Валери, тия кастанети яка преработка изискват, туй само един зъболекар не мож го оправи.
цитирай
18. milady - :-))))))))))
18.12.2018 10:22
ахх, Валериий ,ти Таланте Любимий!!
като ти слушам..Гениалните неологизми..
напраавоо литвам..кат една палава Снежинка..
която копнее как на нослето ти...ще кацне...

пиши, момчее, пиши..
ти стопляш моето сърчице..

цитирай
19. ednalady - леля, си има..Слуги, които да я разнасят, наПиисанко и пРостоля...
18.12.2018 12:06
yotovava написа:
Малииии, голамо симьонуфции туй бе :)
Нали дупето му се събирало на табуретка?



каква пУететика и Хармония, само..
цитирай
20. codetroina - боцее...ще поискам Хонорар..
18.12.2018 13:49
знаеш колко беше 300е на месец,
/ само за един Блог..
, и аз искам...да ям...салам...
цитирай
21. blackpredator - то па
18.12.2018 14:48
Йотова една поетеса, че да се гаври
спичелила награда у децка градина "Бармалей" и помпи трътката..
поне да беше градината в Симеоновци..
цитирай
22. codetroina - хайде...бегай оттук, лумпен анонимен..
18.12.2018 14:59
само интриги..покрай теб..
чупка...
нема да се уЧУдя, ако ти си..100г Ракия, хямболска..
КОЙ друг нормален мъж, ще кеси тук..денем и нощем..с помпа?
Чупка. казах...
не ме бъркат ни минуси, ни плюсИ..кажи и на онъз..бабесалуТеса...
цитирай
23. codetroina - ти, четеш ли ми Темата, бе лилипутче изгубено в блоКа...
18.12.2018 15:07
blackpredator написа:
Йотова една поетеса, че да се гаври
спичелила награда у децка градина "Бармалей" и помпи трътката..
поне да беше градината в Симеоновци..

цитирай
24. codetroina - аз НИКОГА не дрънкам празни чатове..като теб, Майньо..
18.12.2018 15:11

Valentina Yotova

12 декември в 15:12 ч. ·
ПОДПИСАНО СЪС СВЕТЛИНА

Когато Бог дойде при нас,
не го видяхме, нито чухме –
как рони в пролетния храст
дъждецът воплите си глухи,
тревата как насън расте,
цветята плахо как разпъпват
и тръгва малкото дете –
но смело – без да знае пътя,
и звездни пуканки дрънчат –
върху небесната синия,
и яворите как кървят
след мълния на поразия,
човекът как издига дом –
за обич, глъчка и раздори,
как този свят сияе, щом
с любов на чедото говориш,
и мракът как ще издими,
деня ли слънцето подпише.
Щом спра да виждам светлини –
то значи Бог си е отишъл.

В.Й. 12. декември 2018, София
цитирай
25. codetroina - досаден..галош../имам си Тема..Теза, Антитеза и Синтез..
18.12.2018 15:14
24. blackpredator - и к'во се дървиш

махай се, от мен, 6г. ме обикаляш..баста..

и пак наду..Гайдата, въшКа мръсна блокова..
цитирай
26. blackpredator - и съм казвал поне стотина пъти що съм доста в нета
18.12.2018 15:14
аз с компютъра 70% си вадя хляба бая години
над 30
та прая разлика со кодене и кудкудякане..
цитирай
27. codetroina - !!!??? ти ли бе..хХа ха ха хах хаа...
18.12.2018 15:18
блякоооо...дан си пиян ,веке..
имах въпрос, пропусна го, шот си.. Хай ливада..

- къде е онзи ХлевоУстник.. дядя Бляк..
/да го запитам за ВЕЛИКИЯт президент!!!??
17.12 23:11
цитирай
28. codetroina - аз..съм от 19 г в Нетя, как ще ме уплашиш, бе Черньо..
18.12.2018 15:22
между другото, се от Програмист..нагоре.ми се мотат в краката..
магнит съм..за...вИдиоти..секакви..
Дарба имам , ко да правя..говоря и пиша 3 езика
/ пиши 10 постъ на бааба си, недоклатеншибаняк..
цитирай
29. blackpredator - моноо ме кефиш Юло
18.12.2018 15:39
с простотията си
бе не съм програмист, пУлзвател съм
определено не си вадя хляба с иригатор
който разбрал, разбрал
нали тъй беше лафа :)
цитирай
30. codetroina - не те питам..
18.12.2018 15:46
какво правиш оффлайн..
тук сме..онлайн, тъп4онамама..гладък..
пляясс...по лошото дупе..
аре...ще имаме Коффее Цайт/ на райбер..
.....хихи хихих
цитирай
31. favn56 - Хайде сега, радио да слушаме, ти пък ...
18.12.2018 16:25
Хайде сега, радио да слушаме, ти пък :)

Предаторе, ти пък къв се явяваш - ми никакъв не си, а мнението ти пет пари не чини, блогов плъх смотан :)
цитирай
32. favn56 - След 5 години пък изобще никой няма да те помни - ще си вмиришеш в тоя блог, а иначе анонимен и безизвестен - виси си, като няма каво друго да правиш.
18.12.2018 16:26
blackpredator написа:
с простотията си
бе не съм програмист, пУлзвател съм
определено не си вадя хляба с иригатор
който разбрал, разбрал
нали тъй беше лафа :)

цитирай
33. rosiela - О-о-о-о-о,баби Джу!
18.12.2018 16:33
Както и да ме погледнеш, мене ми е гот!
цитирай
34. codetroina - боссо, ти си ПОДтемата, а не Темата.. пак се обърка..
18.12.2018 16:47
rosiela написа:
Както и да ме погледнеш, мене ми е гот!


или, да го напиша баавнооо на..френски..
цитирай
35. blackpredator - във всеки случай
18.12.2018 17:01
favn56 написа:
Хайде сега, радио да слушаме, ти пък :)
Предаторе, ти пък къв се явяваш - ми никакъв не си, а мнението ти пет пари не чини, блогов плъх смотан :)

не съм педал със многониково разстройство, който се коментира сам
ти си нещо за две три крави, което хич, ама хич не те праи мандраджия
освен да украсяваш некое лозе..
цитирай
36. codetroina - БП,6г те гледам тук...
18.12.2018 17:23
само Чу и Полигор обсъждаш.. 000000,1 ивълушън..
а Валя е Дама с име ,Фамилия..и хубава снимка..
усещащ ли се,колко си..ляв, и долен..педал..
ако не си..и педалката с 95 имена..
..на ко се правиш, блякчооу?
с тезз шизофрении на мамаделламила...съвсем си се оплел
кът едно ланшно пате в калчища и перушина..
цитирай
37. blackpredator - ся Юлке,
18.12.2018 17:43
мноо претенциозно е да наричаш ментално-биологичните реликти Дами
ако не искаш да се причислиш към тях, купи си везна
и си притегляй мислите и коментарите
е, нема да станеш титанида, ма нема да си юница като Йо-лка..
иначе мандраджията..:)
цитирай
38. rosiela - Разбрах, че си гладна, баби, още щом съзрях празната ти маса, дето си я показа самичка!
18.12.2018 17:48
codetroina написа:
знаеш колко беше 300е на месец,
/ само за един Блог..
, и аз искам...да ям...салам...

цитирай
39. codetroina - а бее россее,виж се ,какво пишеш, ма баби!!!..
18.12.2018 18:04
rosiela написа:
codetroina написа:
знаеш колко беше 300е на месец,
/ само за един Блог..
, и аз искам...да ям...салам...



ти си.. фатално ударена в Устата, сама си настъпваш..езика..
освен..манджата, и парфУма, и хубавите дрехи..
акъла ти е точно за Помощното, в Семьоноффци..
Моят проблем не са парите, запомни го..
ти, ко очакваш..Прасе ли? ами, имаше маслинки, Чер хайвер, сьомга
вино, Мартини,тел. пастърма..плодове, салата, орехи, кашу..
аз купувам..всеки ден прясна храна..
това ми е забавлението , хоби..разходка...
друга ми е болката....ама, ко да си пиша с теб...
ти си една мишка, която видя малко..свобода покрай Синята идея..
и се радва на 300е от ЛюЛю...
ма, боссоо, само Парфюма ми е 100 €

аз от ..малка си играя с пари, Россо..именно, щот не ги преследвам..
друга ми е крастата, другаа, лельоо...

цитирай
40. codetroina - аз .отивам да се гръмна..Публично...
18.12.2018 18:08


Напомниха ни, тръгвахме напред
към най-студената страна в Европа.
Да, много стил,обмисленост и ред.
И все пак има нещо, дето хлопа...

Август 1975г., на път за Германия
Росица КОПУКОВА
Публикувано в печата - 1991 год.
цитирай
41. rustam - Този favn56
18.12.2018 18:21
е пълен кавал. Беше се изхвърлил в коментар, че нарочно не отварял ЛС на Роси, че "червеното да й боде очите". Тъпакът не знае, че "червеното" на ЛС стои само за получателя! хахаха
цитирай
42. milady - рустаме, ти поне си..учил История../недей ме отчайва..
18.12.2018 18:44

Темата ми беше мн.Важна и актуална....
а леля, беше само..за фон..
на Банкянското говедо..
еее, ко казал тоз, ко казал..онзи..
баасси и форума...
....

цитирай
43. rosiela - Като плачеш, що си избягала там? То не случайно си изкукясала.
18.12.2018 20:36
codetroina написа:

и , плюнката не ми заслужаваш...
АЗ плача за България..
ти, плачеш за..салама...
и то..на американско..рамо..
Срам за теб, женоооо
БоГ на такива не дава.. и правилно...

цитирай
44. rosiela - Гръмни се, мила. Нямам против, пък и не е загуба за света!!!
18.12.2018 20:50
codetroina написа:


Напомниха ни, тръгвахме напред
към най-студената страна в Европа.
Да, много стил,обмисленост и ред.
И все пак има нещо, дето хлопа...

Август 1975г., на път за Германия
Росица КОПУКОВА
Публикувано в печата - 1991 год.

цитирай
45. codetroina - !!? босоо..дрънкаш глупотевини..по 25 часа..
18.12.2018 20:56
....аз не съм тук..заради теб..и ще те трия..
ти пишеш като Луда бръмчалка, ма Женооо...кой ти търси компанията?
АЗ никогаа....натрапнице невъзпитана, агресивна..
първом ,а з не съм избягала..от Родината си, и помагам мн повече отколкото твойта свинска порода..сигурна съм ...
аз работя, живея, пътувам насам натам..имам и две Жилища в Б я,
брат, сестра, кола, сметки и данъци плащам редовно..
.......

ТИ, ти какво правиш..освен тъпограмми ...
и Безумно Бозава лична лирика на килограм...
това беше Въпроса в този Пост?
айде, бягай сега , да го обмислиш....
ТИ ме преследваш..жалка изтривалке..
заради Безумната си злоба към Валя и Валерий..
и защо е това?
гнусна си Россо, ужасно противна и лигава
и вупиющо некадърна..
то си личи..как да те харесам..
стой си в кочинката , там ти прилича...
лека...
цитирай
46. rosiela - Сега мисля, баби,
18.12.2018 21:03
кое точно кожено палто да си сложа утре в твоя памет / допускам вече да си се гръмнала/ и да ида на парти?!
цитирай
47. codetroina - хубу де..
18.12.2018 21:12
аре ..лека...сффинке, предоволна.)))))
аз , моите ги..подарих..
последната НОРКА тук в Немско..на една по млада колежка..
бууммм....
да ти дам Фейса, да я запиташ...
ЕКатерина/ 51г в BergischGladbach
живее с мъжа си..
цитирай
48. codetroina - махни се ,вампир..гладен ,нещастен../Тук не е за теб....
18.12.2018 21:39

48. rosiela - На коя циганка ги подари, баби? Покажи я на фото. Да не е една от Владая?!
21:28
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425930
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031