Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2018 09:17 - Помните ли синята еуфория, синьото шампанско и една от първите сини подлости?
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1094 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 18.08.2018 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако не бяха пили синьо шампанско сините победители, по-можеше да се забрави бясната им омраза към червения цвят. Но не можеше тоя бяс да се насити само с един цвят. Принесоха и... детска жертва, не смъртна наистина, но ЯРКО-ПОДЛА.

Канал 1 показваше веднъж детски песни от цял свят, придружени с детски танци. Песните и танците имаха национален отенък и бяха мили, с ЕДНО ИЗКЛЮЧЕНИЕ:

Руската песен се казваше "Чунги-чанга" (имаше такава шеговита съветска песен), и на тоя фон деца облечени в дрипи, изпълняваха дивашко кълчене без ритъм и хореография. No comment.

Тогявя за Путин още не бяхми чували. А сега УЖ той е проблема...



Тагове:   подлост,   Русия,   путин,   бъргариЯ,


Гласувай:
4



1. krumbelosvet - "Статистиката"
17.08.2018 11:57
Статистиката ми сочи за днес всичко 14 посещения на блога ми. А само новият ми пост има 23, СЛЕД като беше приключила статистиката за вчера. Кво става?
ПП: и вече час не мърдат и двете цифри, а имената на прочелите растат, май съм много мвителен. И тоя ми комент не е отразен вече час, май...
ПП: Ето, моят авто-комент над 4 часа още не е отразен от "статистиката...
цитирай
2. born - Абсолютно си прав за сривовете в статистиката.
17.08.2018 19:15
И на мен ми прави впечатление, но въобще не ме интересува.
По темата: Тия мижитурки, които са пили синьото шампанско, си го получиха. Никой вече не им обръща внимание. Празно пространство- въпреки подпирането им от "политическата" класа и т.н. медии. Последно се дискредитираха с последния им "конгрес" ! Абсолютни боклуци.
Имам две бутилки СИНЯ водка "Левски". Подарък ми са от кумеца ми - отчаян привърженик на отбора от край време. Този отбор, който сега излиза на терена със само един българин в състава си по примера на разградския мултинационален шампион .
цитирай
3. apostapostoloff - Оказа се, че седерастите
21.08.2018 07:46
само са се престрували, че мразят червения цвят.

Истината е, че СДС беше фракция на БКП, която заблуждаваше народа ни, че в България вече има политически плурализъм.

Това, което твърдя тук, бе доказано ДОКУМЕНТАЛНО от Антон Тодоров.
цитирай
4. krumbelosvet - Драги apostapostoloff,
15.09.2018 10:34
За да НЕ признаете, че анти-комите се... оцапаха, А ТЕ НАИСТИНА СЕ ОС.АХА, изкарвате анти-комите, че са коми. Някойси Тодоров го бил "доказал". Бе човече, ти БЕСЪТ не помниш ли? Подскачането не помниш ли? "Кой не скача е ченге". Ликвидационните съвети не помниш ли (и полицаите с кучета, изпратени от бащата на президента Стоянов да разгонват селяните от Цалапица, защитаващи ХЛЯБА СИ от ликвидаторите)?
Но няма вече селяни. Има арендатори и техни наемни работници, и получатели на 1-2-3 пенсии или по-малко от аренда... Заводите умряха, изникнаха молове и банки, ЧУЖДИ МОЛОВЕ И БАНКИ. Да, и ЧУЖДИ естествени монополи, и ЧУЖДИ концесии, и за ЗЛАТОТО НИ чужди концесии...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953146
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3572
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031