Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2017 11:26 - За фейсбук, с любов 2
Автор: miri479 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1142 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 15.01.2018 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А вчера много добре си изкарахме с една приятелка. Значи, седим си, пием си биричка, тя си човърка из телефона и току ми обади по някой виц от фейса... 

- Как са децата? – подхванах нерешително аз...

Ама усетих, че темата не ни върви нещо – точно тогава, гаджето й явно също влезе в мрежата... И като се почна една веселба, то не бяха смешки, клипченца, емотикони... Ей, да ти се напълни душата!...

Понеже разбрах, че каквото и да кажа, е все едно, отпих си от бирата и подхвърлих  небрежно:

- Оня ден се запознах с Туомас  Холопайнен...

 - Добре – разсеяно рече тя, защото вече си чатеше „оживено” и не забеляза, че говоря небивалици.

Супер, можех да си пофантазирам на глас...

 - Пък утре с мъжа ще пътуваме за Венеция – ставах все по-смела.

- Много яко!  –  явно по тона ми се ориентираше, как нещо се хваля, но понеже го казах така, сякаш става дума за екскурзия до близкия град, пак не долови, че се шегувам.

Прочете ми още един анекдот, за баба Яга и Змея, та се похилихме /ей много свежи вицове праща това нейното гадже – откъде ги намира?/... После аз набързо й обясних, че са одобрили мой сценарий за американски високобюджетен филм на ужасите /ама тя нали си лафи с него и ме слуша  с „половин ухо”, явно реши, че й говоря, дето са се поувеличили продажбите в офиса/ и се съгласи с мен, че това е много добра новина... В по-нататъшните ми импровизации на тема  визита при английската кралица и номинирането ми за наградата „Пулицър”, също не се усъмни, понеже тях вече ги обяснявах „равно” и тя помисли, че разказвам я нещо за книга, я за някоя проблемна клиентка... Тъй като не беше сигурна точно за кое от двете става въпрос, кимаше с разбиране /което може да се изтълкува и като съчувствие, и като одобрение – според случая/...Накрая въображението ми нещо се бъгна и се съсредоточих върху биричката, че не ми се измисляха повече щуротии...Тя не отчете в поведението ми някаква промяна, заслужаваща внимание, така че продължи да си чати...

Та, много добре си изкарахме, пихме си биричка, поговорихме си, обсъдихме толкова „реални” неща /като Змея и „моя” Пулицър/... Абе, с две думи, голям купон стана...Преди тя да се пристрасти толкова към глобалната мрежа, беше толкова скучно – като се срещнем, си споделяхме, вместо да шерваме... Отживелица е това със споделянето, казвам ви...

P.p. Английската кралица може да бъде спокойна, разговорът с приятелката ми беше строго конфиденциален /в смисъл, бе чут само от мен/, така че няма опасност от изтичане на информация относно срещата в Бъкингам:).



Тагове:   фейсбук,   общуване,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - И аз имам една приятелка, която е ...
13.12.2017 13:01
И аз имам една приятелка, която е разсеяна понякога. :)))))) Но не съм и казвала за срещата ми в Бъкингам. Даде ми идея. :))))))
цитирай
2. miri479 - пробвай,
13.12.2017 18:32
може да мине:)
цитирай
3. krumbelosvet - Свежо
14.12.2017 10:54
Свежо и весело.
НАй-малката ми дъщеря е 78. А аз вчера черпих двама набори 42, обади се и трети, и жената на единия. Чудесно си изкарахме. Червеният Джони Уокър е прекрасна напитка. Сливовата е по-прекрасна, но никога не знаеш какво качество ще ти се падне...
Интересно какво свързва така здраво приятелите от детството и младостта, въпреки че в нашето "време разделно" нямаме общи възгледи и теми. Явно още не е умряло у нас Българското и Общочовешкото...
цитирай
4. miri479 - Да, с приятелите
14.12.2017 12:55
е приятно дори да помълчим малко заедно /точно това установих,
след като най-накрая млъкнах:)/...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 555343
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031