Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 01:07 - Как бях дядо Коледа))
Автор: eloiz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 886 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 27.12.2010 01:39


Ей, колко съжалявам, че снимките още не са излезли))) Само преди ден  бях дядо Коледа за едно петгодишно момиченце, внучка на една от мамините приятелки))).
 На Бъдни вечер се оставих да бъда убедена от майка ми и ето ме навръх Коледа, станала в девет сутринта, клатушкаща се в колата на бащата на момиченцето, който дойде лично да ме вземе, заедно с мама, за да не стане някой фал (разбирай да се откажа от идеята и да изчезна нанякъде)
   Докато се усетя ме навряха в някаква  ужасно сгорещена стая, натъпкаха ме в едни червени бархетени гащи и ми нахлузиха върху пуловера някакво елече. После някакси ме увиха в една  необятна дядоколедовска мантия, явно приготвена за някой, който не е с моя славен ръст от 160 санти на пръсти, и докато преглътна тоя факт, набързо ми нахлупиха онази смешна червена шапчица с помпон, обаче се оказа, че сме забравили да донесем фиби за косата ми, и бая народ се видя в чудо, докато я наврат под шапката, и докато я накарат да стои там. За по-сигурно ме закачулиха с огромната качулка на огромната мантия  и  в тоя момент за пръв път си помислих, че тая работа ще излезе мътна и неясна и накрая ще падне смях, и тя наистина излезе такава, но за това по-късно...
   Завършихме тоалета с "гумите"- моите огромни гумени ботуши, които си купих и нося с такъв мерак за ужас на всички околни, а майка ми успя да ме оплеска по носа и бузите с червило, докато някой друг ми закачаше за многострадалния  нос една отвратителна душна брада, пълнейки врата ми с памуци... 

   Приведена в съответния вид, дядо ви Коледа се понесе към центъра на събитието, като от притеснение забравих да кажа стратегическото "хохохо", влизайки в стаята.(Беше голям пропуск, това Хохохо го бях репетирала цяла вечер, и не знам защо излизаше нещо, което много напомняше  тембъра на Батков). 
  Като видях обаче колко беше стреснато детенцето, се поуспокоих. Даже успях да се включа успешно на места в шоуто, инициирано от майка ми и бабата, като дори блеснах с някои бисери. И накрая, когато вече бях разказала как ще ходя да раздавам подаръци в Южното полукълбо, как пускам  еленчетата през годината да  обикалят навред и да гледат през прозорците какво правят децата и дали са добри, а също и за къщичките под снега на джуджетата, и ме бяха насурвакали, бях почерпена с една лепкава и ужасно ронлива сладка,  снимаха ме и умирах от жега , и не помня още какво, майка ми изведнъж реши, че на изпроводяк  ще играем хорце. И се понесе дядо ви Коледа, препъвайки се в теснотията с "гумите", и докато всички скачахме и се радвахме изведнъж усетих, че съм стъпила и с двете "гуми" в моята твърде дълга мантия... Направих смел и рискован хореографски скок, за да избегна сгромолясването си, и  почти се катурих назад, при което някакси усетих как целият комплекс върху главата ми изхвърча в неизвестна посока...В следващия миг някой ми нахлупи шапката, а друг така ми сложи качулката, че се стоварих на стола... Хич не си и спомням ясно какво стана, обаче две минути след това ме бяха извели от сцената, всички наоколо се хилеха до припадък, отвън на двора имаше съседи, които зяпаха с интерес маскировката ми и ми идеше да им викна "Хохохо". 
  Та така. После се разбра, че детенцето май не е обърнало внимание на странния дядо Коледа, а се е нахвърлило на подаръците. Сладурана. 
  А на мен ужасно много ми се иска пак да съм дядо Коледа.
  Така че,  ако имате нужда от дядо Коледа или дядо Мраз, обадете се. Насреща съм. Транспортът е от вас)))(За да не се откажа)))
 ХОХОХО))) И хубави празници на всички!))))
  
   
 




Гласувай:
2



1. lzl - Разсмя ме...поздрави...
27.12.2010 03:02
Разсмя ме...поздрави...
цитирай
2. eloiz - Радвам се)))
29.12.2010 02:40
Хохохо)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660305
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930