Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2009 18:59 - Кому е нужен пир по време на чума
Автор: eloiz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 726 Коментари: 2 Гласове:
1



   Отпразнувах с гръм и трясък именния си ден тези дни. Събрахме си последните парички, които  трябваше да стигнат до края на месеца  и подредихме  страхотна маса : покривката, дето я пазим за сватби и погребения, върху нея кристалните ми чаши, излъскани до блясък, порцелановите ми сервизи, които  иначе само украсяват полиците и  накрая онези малки ръчно правени лъжички за чай и за торта... Буквално обирах стотинките от касичката ,за да купя яйца и лук от магазина.  Готвих цял ден - правихме  кексове, салати, някакви специални банички, добре,  че имаше разумни хора край мен, които ми попречиха от куртоазия да натъпча част от салатите в баничките))) Чистих, подреждах. Всичко светна.
   Дойдоха гостите, някои се шашардисаха, други ми завиждаха.Вероятно тайно  са си мислели, че съм се смаханала.  Но всички хапнахме и пийнахме, говорихме си за минали неща - от тия, забавните и хубавите, и беше една приятна вечер. 
  А после  аз измих чинийте и чашите, подредих ги надлежно и на другия ден  всичко си потече  по старому -  черна хроника, криза, ориз с грах за обяд. 
  Нооо... си остана споменът за бляскавата вечер))) 
  И желанието да си направим  още една такава  в  най-скоро време. 
  Майната й на кризата. 
  



Гласувай:
1



1. анонимен - Тъпо,тъпо,тъпо.
11.09.2009 23:30
Като пишеш тези глупости,не се ли срамуваш от простотията си ....
цитирай
2. eloiz - Не, никак даже не се срамувам)
12.09.2009 11:10
Прекарахме чудесно) Съжалявам за лошото ти настроение и (може би) характер... Желая ти хубав ден и дано и ти да си имаш нещо толкова хубаво, което за момент да те измъкне от кладенеца с гадорийте)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1662700
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930