Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2020 15:03 - Търси се премиер, и защо няма да стана доброволец /не за премиер, колеги, а за помощ на възрастни хора и други нуждаещи се в "извънредна ситуация"/
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
2



Десети ден, колеги, оправих сметката от вчера, от обявяването на "извънредното положение", у нас, оказа се, че тая работа със Закона за извънредното положение, гласуван в петък, ще има продължение, тъй като той, не само, че още не е публикуван в Държавен вестник, леле, как ми се смеят сега правистите, тия са точни хора, ама и аз на тях ще се смея, зачтото се оказа, че президентът днес, му сложи на този закон, частично вето, не зная зачто частично и дали мойе да е частично, но той, пак не е в сила, така че ще продължавам да наричам състоянието в момента на България "изънредно положение" поне до средата на другата седмица, със сигурност.
Още по-смешното е, колеги, че на 13 март, всички са си мислели, че България няма да издържи тези крути "извънредни мерки", че хората у нас няма да спазват карантина, но в течение на десет дни, се оказа съвсем обратното... Господа генерали, още пет дни остават до изтичането на 14-те, след които ще се счита, че заболеваемостта може би ще бъде по-ниска, заради дисциплината на хората///, да, народът, колеги, издържа, но не и премиерът му. За мен тая работа, беше съвършено неочаквана, тъй като всеки ден пишех тук, и се чудех, как ще започне следващият, но ето, че днес започна съвсем неочаквано - научих, че паралелно на националния кризисен щаб ще бъде създаден друг орган, наречен медицински, чиито прерогативи, функции и организация са неизвестни, не се знай кой ще е член на този орган, какво ще е влиянието му върху премиера, и върху решенията на националния кризисен щаб, но, като цяло се вижда, дето премиерът г-н Борисов, не издържа /според някои колеги тролоци, огорчен от това, че ген. Мутафчийски получаваповече внимание от него самия в социалните мрежи, явление, което се случва за пръв път от години, хихи/ и сега, на практика, той, г-н Борисов, въпреки крутите мерки,коийто наложи така прибързано, не мойе да овледее положението, свидетелство за което създаването на този орган с неизвестни функции, предистория и местоназначение....
Дойдох тука, колеги, за да отбележа, това ново състояние - нуждата на България от премиер, и от управляваща администрация, койито да се справят с проблемите на хората у нас, а не с, ако мога да цитирам г-на Горанова, министър на финансите, от една статия в сайта дир. бг - "да създадем предпоставка за недоброто разпространение на корона вируса"?, йо, каквото и да е това, все едно, брей, че тоя корона вирус, се разпространява, като сущи циганин, жив йе, има очички и смукалца - крачка, и само дет неплаща данъци, г-н Горанов///.... Буболечка, лечка ей////
Винаги съм знаела, колеги, въз основа на икономическите, социалните политики и просташкия тип говорене и изразяване изобщо на мнозина членове на правителството, че те не са компетентни не само по медицина /медицината е много сериозна наука и се учи десетина години, за да станеш горе- долу компетентен, колеги, нека тя не бива намесвана изобщо в този ред на мисли!/, знаела съм, че сигурно, ни сравняват с буболечки и вируси,както публично ни сравни г-н Горанов в своето изявление, и както ни сравняват разни хора от екрана от седмица насам!  но чак пък толкова, г-н Горанов, чак пък толкова, да изключите вий, от ваште думи, вашият народ.... Йоо, и аз една от тоя народ, дето ви гледам, с едни такива голееми, бубочелешки очички, и сега си тананикам оная песничка, за буболечката, и даже си танцувам на място, какво да се прави, някои "буболечки" сме по-емоционални////
Но, колеги, освен, за да дойда и да се изкажа, дето имаме нужда вече от премиер, аз дойдох тука, за да се изкажа и по един друг въпрос, по койито смятам, че ще отнеса много, много критики. Този въпрос е свързан с повика на един мой познат, който от вчера ме навива - иди бе, Елисавета, или, ти нали си безработна, засега си здрава, права, иди, че стани доброволка, или у вашата община, или за БЧК. Дори вчера, колеги, се опитах да вляза на сайта на БЧК, ако имат страница за град Карлово, да разбера, как да им предам маските за деца, които направих, но се оказа, че нещо нямат информация такава на сайта си, а днес видях, че вече се подготвят, според телевизионен репортаж, цели 70 доброволци, бъдещи герои /ама наистина герои, колеги/ за оказване на помощ на хората в двумилионна София.
И така, колеги, аз няма да стана доброволец, защото на първо място, не съм сигурна, какво ще се случи с мен или с родителите ми, които живеят с мен, ако аз се разболея от корона вирус. Очевидно, възможностите на болницата в град Карлово, не са високи, аз съм била лично пациент на болницата, не на инфекциозното й отделение, на друго отделение, и трябва да кажа, че може и да няма откъде, да си купя закачалчица за тоалетната, където да си окачвам системите, когато ходя по някаква нужда. След това, колеги, не зная, дали на мен, като на доброволец - тоест рядка птица, която би могла да бъде използвана, а не разболявана насила с липса на адекватно предпазно облекло и маски - ще ми се полага по-бързо лечение, нали ще съм герой, който трябва да спасява други хора, на доброволни начала, съгласен да се подчинява на хора, които очевидно заявяват и публично, не само, че смятат своето население за буболечки и вируси, но и че нямало защо, в момента да се говори за демокрация дори, все едно, са учили социология, йоо, та са говори някога, по тоз въпрос, на такова високо ниво, на койето се намират, като господина Горанова, който, заредно с правителството у нас, не говоря за кризисния щаб, защото вече не съм наясно каква е ролята му, очакват от мен и от народа, да се спаси сам.
На мен ми е ясно, колеги, че ще ми дадат, като на доброволец, някаква евтина маска, по - лоша от тези, които правим вкъщи за семейството ми/йоо, преди някой да е казал нещо, дето аз видите ли, се перя туки а разполагам с някакви супер неопренови маски, то трябва да кажа, че нашите са от тензух, 4 слоя, с басти, с ластици, които ще вземем включително и от връвчици на яке, докато успея да отида и да потърся отворен галантериен магазин, уу, какви лошави хора и те, да си отворят магазина в такова време, вместо да се опитат, ако не да бъдат законопослушни, поне да бъдат премиери, койето, не става///, та ще трябва да си нося домашната маска, и тя няма да е достатъчна, защото сигурно, тъй като доброволците по принцип ще са малко, ще трябва да се свърши наистина много работаа... Ноо, колеги, набират, набират доброволци, и от нашата Община Карлово набират....а между другото, много хора са писали отдолу, с чуство на отмъстителност към това, че тази община не работи адекватно от години, че за доброволци трябвало да се наемат хората от общината... Йоо, колеги, не е добре това схващане, защото тези, които така или иначе не искат, няма да отидат доброволци и по тоя начин, а онези, които отидат, ще бъдат същит, които и сега опъват каиша там, дам, и ще ги видим болни за цял месец, и не виждам, койи ще опъва тогава каиша?  А през месец януари, колеги, аз боледувах от неизвестно вирусно заболяване, за което не ми беше правено специално изследване, и което щеше да ме подкара за малко на пневмония, дадох за антибиотици около 40 лв, а после за лекари, които да оправят вредите от антибиотиците още 100 лв и повече, а троля е безработна, разчитам на помощта на моите родители и близки,  и се влачих болна повече от месец след това, писах тук, за това, че има страничи ефекти от някои антибиотици, които са неприятни и лоши, но ефект, разбира се, нямаше, за света има по-важни неща от това, че "много жени" са получили твърде обилно маточно кървене извън месечния цикъл, продължило повече от две седмици, докарало на някого анемия, на другиго нещо друго, в епидемиоголична обстановка... Жените, които не са били диагностицирани с този проблем, жените, които подмятат по болниците, по учрежденията, по телевизиите, ако щете, жените  по принцип в България,  са войници, нали, колеги? Чии войници?
И така, колеги, ето само няколко от причините, поради които аз не искам да стана доброволец. Има хора по-достойни, по-сериозни, по-самоотвержени, има чудесни хора, които могат да станат истински доброволци и герои.
Дотук за днес, ако ми хрумне нещо друго, ще дойдем, ще пишем, колеги, а сега поздравът, за всички тролоци, и за малките троли, с една веселя песня.















Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659246
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930