Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2020 20:21 - Участие в първото вечерно карнавално шествие в Карлово по повод Старчовден
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 194 Коментари: 0 Гласове:
1



И така, колеги, тази вечер  троля участва в първото от много години насам /поне така ми разказаха/ вечерно карнавално шествие в Карлово за Сирни Заговезни! /Според организаторите от Община Карлово такова шествие се е провеждало в понеделник, сряда и петък преди Сирни Заговезни, но пък намекнаха, че това не бил обичай, характерен само за Карлово?/Въпреки дъждовното, студено и вирусно време, участници имаше от всички възрасти, включително един малък кукер, носен от майка му,  имаше и факелно шествие, кукерски групи, които вдигнаха шум и дадоха кураж на всички ни, а също така имаше и още неколцина по мои сметки, маскирани граждани, заедно с моя милост. Заради важния ми утрешен ангажимент на Старчовден /не, троля няма да се маскира като кукер/ се наложи да се прибера по-бързо вкъщи, ала успях да направя една снимка, за всички приятели и почитатели, с първата ми саморъчно направена маска///.
Със здраве и наздраве, колеги, а аз продължавам моята работа за утрешния ден, която се надявам да приключа по-бързо. image///.



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1661142
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930