Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2020 23:47 - Съобщение за събрание на Комисията по паметниците
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 350 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уважаеми колеги,
на 10.01. т. г. от 12, 00 ч. по обяд на площадчето пред Националната библиотека, която от години вече, наред с Народна библиотека "Иван Вазов", гр. Пловдив, е щаб - квартира на мен, троля,  свиквам събранието на Комисията по паметниците, за койето се каня от мисля, две години насам, и все не успявам. Моля, на събранието да не идват люде, койито искат да се птцуват, или да се бият, или дори  да цтрелят открито по мен или по други, тъй като ще кажа на брат ми и той ще ви развали компютъра от разстояние.
Напомням за разузнаването и за заинтересовани лица, както и за разумните хора, дето троля има кабел, за подслушване  - онзи ден телефонът ми пак кънтеше, докато си приказвахме с моята най-добра приятелка.
На събранието ще се говори за общи работи, като темата за историята, националната доктрина, общи приказки, но троля боя се, че ще успее да окаже чест само за трийсет минути, защото има много работа него ден в София.
Иначе ще бъда разпозната, по сивата, не много красива  плетена шапка с Ушите, както знайте /по принцип троля е дама прилично закръглена, с очила, койето обаче, при наличието на мойто палто, ще личи съвсем малко, в сравнение с мойта шапка/. Също така, ще нося малко, много малко шише с вишновка /ако преценя, съвестно, дали й добре да я донеса, при положение, че е от седем години вече, но пък е направена с домашна анасонова ракия/ за почерпка на Комисията, и евентуално някакви бисквити, купени от подлеза, тъй като винаги съм следвала добрите карловски традиции.
Заповедайте.

06.01.2020 г.
гр. Карлово










Гласувай:
3



1. eloiz - Отчет на комисията
14.01.2020 19:39
И така, колеги, него ден, 10.01., 12.00 ч. на площадчето пред Националната библиотека се проведе първото събрание на Комисията по паметниците. Присъства основателят на Комисията - Троля Ненчева, както и десетте асистента на троля, и те о.з. офицери, под командване. На площада, присъстваха още трийсет гугута, койито ми напомниха с умиление за нахалните гълъби, които редовно хранех до метростанция "Жулио - Кюри" преди две години /тез гълъби, получиха един добър дял от сандвичите на троля, но не и от вишновката, защото щяха да станат съвсем нахални, и тогаз сигурно полицията щеше да има проблем с тях?/; също така, на срещата присъства една възрастна жена, която макар и случайно срещнала ме, каза нещо хубаво и добро, заради което си струва да се седи в центъра на София в студа; на срещата присъстваха и момче и момиче, мислим, влюбени, на пейката до мен - мислих ги по едно време за агенти на некое разузнаване, но мислим, дето агентите на руското разузнаване, беха сред гугутите, па не ми се щеше сега, да правя дипломатически скандали, като демонстративно, обикалям и се ровя в храстите /въпреки, че таз проява, щеше извънредно да ме зарадва, но, трябва да има действия и за другия път!///, та няма смисъл толкоз да се пънем, все пак съм о.з., аз и десетте колеги, затова си се припекохме на слънце, и комисията продължи служебната си работа. Комисията завърши успешно своето заседание в 12, 15 ч., след което, се изнесе към вътрешността на Националната библиотека, по друга работа.

14.01.2020г. Протоколчик: Троля
полковник, тенджур.
гр. Карлово
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1661015
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930