Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2019 23:45 - Един постинг за достойнството на всички жени, които един ден ще управляват България
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 478 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2019 23:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 /посвещавам този постинг, колеги, и на всички мои ученички, /една от които желае да стане адвокат, както често съм разказвала тук, а аз тайно си мечтая в момента не само да я видя като най-точния и справедлив адвокат на село Розино, но и като главен прокурор, след двайсет или двайсет и пет години///,  посвещавам този постинг и на моите студентки, които са способни да управляват България един ден, както и на всички жени, които и в момента управляват - почтено, добросъвестно и отделяйки от времето за себе си и за семейството си - своите постове, своите фирми, медийни групи и издания и културни институции/
Не зная, колеги, дали е истина това, което видях във видео, споделено от "Господари на ефира" във Фейсбук - видеото беше от съвместно посещение на новоназначения в България посланик на САЩ, г-жа Херо Мустафа и г-н Бойко Борисов, премиер на републиката, на "инспекция" на "газовата връзка между България и Гърция" - върху видеото имаше познатите надписи на "Господари на ефира", но то беше публикувано от "Факти" - https://www.youtube.com/watch?v=EMETbbNihrY; при проверка в Гугъл излезе, че новина с участието на имената "Мустафа Борисов" е отразена в няколко други медии - в-к "Капитал", в-к "168 часа ", в-к "Дневник", "Дарик радио" и др., но като цяло, не излезе твърде много. Не съм попадала на такава новина в днес. бг или в дир. бг, което ме озадачи, но не съм и търсила, което не е добре, струваше си да се потърси. 
Видеото, публикувано във Фейсбук, в което г-н Борисов се държи неадекватно с посланика на САЩ, като си позволява да й говори на малко име, въпреки очевидното нежелание на госпожата това да се случва, а и въпреки дипломатическите правила, както и смешноватият начин, по който той, вместо водещ археолог, представя предмет на изкуството, реставриран, чиято стойност всъщност не оправдава липсата му на представяне, последвалото вмъкване на посланик Мустафа в личния автомобил? или служебен такъв? на г-н Борисов, пред очите на човек с камера, който за мен не стана ясно от коя медия е, и в отсъствието на нейната охрана, недопустим гаф на сигурността, който от "Господари на ефира"? оправдават с негова "страст", а в коментар към ситуацията от телевизионно предаване на журналистката Люба Кулезич, тя пък наред с всичко друго, го оприличава на "бабаитски чар" /не цитирам точно/, всъщност, колеги, мен ме стресна. Всички наблюдавахме от този клип, как се държат с една жена, която изпълнява дипломатическа служба, като с някой, който тя не е, без да уважават нито ранга й, нито пола й, нито останалите присъстващи на събитието - една невероятна ситуация, колеги, с която аз лично, исках тук малко да се посмея, докато не ми хрумна, че всъщност това няма да спаси моите ученички и моите студентки от намеците, стисканията, наблъскването в разни коли от хора, които не знаят къде се намират. Навремето, колеги, като малък контрапункт на една днешна статия в сайта днес. бг,  - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2019/11/16/pri-jivkov-li-beshe-po-dobre-ili-sega-kakvo-kazva-statistikata.429844
която прегледах преди малко, чудейки се дали да ровя за отглас от инцидента между премиера и посланика на САЩ, който би трябвало да бъде водеща новина, си спомних какво писах преди време за достойнството на българските посланички, по времето на Т. Живков///. Цитирах тогава в един мой постинг, откъс от една мъничка книжка, издадена в началото на 90-те,  в която бяха поместени значими, според авторите на сборничето, статии за поразиите на комунизма  в различни сфери у нас; една от статиите беше публикация във вестник, за отношението на Милко Балев към жена - посланик в ГДР, ако не греша, което беше много подобно по бабаитлък, но всъщност не съвсем/// на поведението, демонстрирано от г-н Борисов - ако разказвам по памет, дамата беше успяла да организира пристигането на г-н Балев и представянето му на някакъв прием, но не беше усляла да намери, ако не греша, стол за себе си там, сега си мисля, както много често се случва в живота на българката//, а г-н Балев беше пофлиртувал с нея публично по тая тема, тц, ако помня добре, включвайки и себе си в шегата, с представата си за най-големия шегаджия сигур, на тоя прием, което е голям дефект на управляващите мъже у нас, явно от десетилетия///Щом намеря заглавието на книжката и нейните издателски данни, ще ги публикувам тук. 
На мен все пак, колеги, ми се иска да кажа нещо смешно, тъй като съм жена, на 38, живея в България и съм наясно, че този постинг, няма да промени нищо, или почти?- например това, че тая история мен, като трол, веднага ме накара да застана мирно, тъй като надушвам боя, колеги, от километри - тойест, веднага си спомних, че за такова поведение /бабаитски флирт или по-лошо/ в карловската дискотека, например, преди години, беше станал голям бой, пак не ни писаха в новините, мисля, тогава новините не бяха толкова бедни, обаче в боя някои извадили ножове, имаше и жертви... Разбира се, колеги, защо аз, като скромна дама полковник трол, 38-годишна и днес се притеснявам да посетя карловската дискотека, като го правя на инат и необяснимо за никого всъщност веднъж годишно, гледам да не се мяркам пред пътя на  агресивния луд, който обикаля отвън, заплашва и крещи по жените, хихи, на петдесет метра от зданието на полициятата в града ни///. А преди да вляза, винаги проверявам арсенала си - Бог да прости баба ми - от карфички, които трябва да сложа на стратегически места - или безопасни игли - изобщо острие тъничко и до 2 см., т.е.   под 7 см., законна самоотбрана, хихи, та първо да предизвика смеха на полицията, и после на съдията///Колеги, аз за това оружие съм разказвала и пред генерал, мислим, той от някое разузнаване, мислим, беше, поне така се представи, три пъти повторих казаното - за мойте карфици, първия ме проучи, мисля, на третия разбра и се засмя, казаха, че не се бил смял досега на такваз работа, леле///.  Оттогава, колеги, на мойте карфици, нося вече сигурността и на цял генерал, не само на карловската полиция и на районния съд, брей. Но да каже някой, че съм се възгордяла - напротив. Не преставам да съм бдителна и предпазлива, йоо. В далечните ми младини, колеги, имах един познат, който позволяваше да се покатеря на капака на колата му и да танцувам там, хихи, не да ме  тъпче да влизам вътре, и да ме кани на кафе///, и хич не го беше страх, ако огъна капака с токчетата - важното било, че става купон, тц. То днес, може вече и тенекеджий да няма,колеги, кой знай, а уж икономиката, се развиваше? Аз иначе лично, не мога да си обясня това изоставане... И не, за Бога, причината не може да е в това, че тежа повечко килограми - достойнството тц, в килограми ли се измерва, колеги?! Днес, колеги, заради националната и общинската сигурност, която нося на гърба си, вече не влизам в коли на непознати, а само в колата на един приятел на семейството - шофьор на такси, който редовно вози всички вкъщи по разни поводи. Между другото, що се отнася до моето единствено посещение в карловската дискотека за тази година, бих искала оттук да благодаря на бармана и на момчетата от охраната, които са спрели  след мен едни досадни кавалери, за да ми дадат време да се кача по централната улица и да стигна до моето такси... Особено на бармана благодаря, тъй като той ми каза, че танцувам чудесно//Благодаря два пъти и на двамата таксиметрови шофьори, които ме откараха миналата и тази година вкъщи, ей така, за купона/. 
Желая приятна вечер, колеги, на всички тролоци, и на малките троли, и с надежда, че въпреки, че върху нас, жените в България, в момента, ако това видео е истина!- лежи националната сигурност, общинската и областната, и тази на семействата ни, и тази на фирмите ни, и тази на медиите, които представяме, и кой знай още кво, то ние не трябва да забравяме, че сме жени, и както настова един почитател, да допълня, сме живи, докато други не са, защото България е опасно място, и всеки може да ти говори на малко име, да те замъкне и натъпче в колата си, където да ти предлага да ходиш на кафе с него?. Мисля, че всички ние  го можем, щото това е гласът на разума?... Йоо, сега, си мисля, кой ли е гладът на достойнството и дали той съвпада с гласа на разума. Аз твърдо вярвам, че да, колеги. И утре някой, трябва да отиде на работа. А друг трябва да сготви мусака, като мен. А е събота вечер//
Един поздрав, само за танци///
Мойе да има и други поздрави. 

















Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1650265
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031