Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2019 14:47 - Къде ми е предходния постинг, за оценките и за това, колко струва всеки българин?
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Леле, колеги, сега влизам в блога си и установих, че предходния ми постинг, който беше посветен на това, колко икономически струва всеки човек в България - колко струва неговият дом, неговата работа - на шефа му, на него самия, на останалите фирми в България и пр., го няма? Брей, досега така, постингите ми не са изчезвали - мен ме плашат, когато натискам бутончето за публикуване, понякога не се появяват точните картинки, разни такива хакерски майтапи си правят разни хора - това разузнаването, олигархията и кой знай още, но миналия път, си даде, че е публикуван, тц, тая работа, е странна, а си беше хубава публикация, аз много си я харесвах, моето обяснение в любов към икономиката, която е в състояние, както всички други фундаментални науки, да реши всички проблеми, ако всички числа паснат в системата////
Миналия път, колеги, се възмутих открито от това, че глобата, определена от Комисията за защита на личните данни у нас, е 4 лв. на глава засегнати и с окрадени данни. Спекулирах открито с моите спомени, за това как навремето ми откраднаха в гр. Пловдив, където бях студентка, дамската чанта, заради което трябваше да платя глоба в РПУ - гр. Карлово, на стойност 30 лв. /по памет/, задето са ми откраднали картата и съм обидила държавата с това, и съм виновна. От полицията ми казаха, че можело да отида да Централна гара /хаха, колко тривиално и смешно/, където ми откраднаха чантата, и да потърся из храстите, защото там хвърляли всичко, което не им трябва, де, ама кражбата беше извършена от десетгодишно хлапе, което седеше през една пейка от мен, било е пишман, не намерихме наблизо чантата и все такива глупости, колеги, зная, че много хора умряха, убити по страшно безсмислен начин, ето, непрекъснато у нас умират например жени, бити от близки и не толкова хора, а на мен едно хлапе ми открадна само чантата, ей така, дето се казва, почти на майтап - почти, може би се, се е учило върху мен, сега се чудя, дали е задържало поне нещо от нея, колеги - там имаше мече, което майка ми беше донесла от Кипър, специално за мен, тя беше на работа там в продължение на две години почти; някой би казал, че сигурно мечето е попаднало в някой казан, искрено се надявам, малкият да го е задържал, защото вече пораснах, колеги, не съм на двадесет и две, ами на тридесет и седем///
Тц, та сега, като го няма и предходният ми постинг, вероятно трябва да пиша по причината, поради която влязох тук - по темата на следващ постинг, срещу моя враг, Специалната прокуратура, която, както видях от заглавията във вестници, публикувала уж  секретен ??? разпит на обвиняняемите в тероризъм спрямо 5 000 000 души колеги - избягвам тук да използавм името на фирмата, в която работят, защото мисля, че това не йе добре, нито за Специалната прокуратура, нито на България, юридическо лице да го подмятат в обвинения в тероризъм, такъв прецедент няма, тц, мойе и да има, и да се окаже, сериозен, да. 
Не четох, колеги, какво йе имало на тия разпити, нека го четат другите колеги, аз не искам, и не мога, да бъда Специалната прокуратура, който иска, да бъде, тие са от друг ресор, моя милост, прост трол разузнавач, полковник от публичното разузнаване,  и старобългарист. 
Но, колеги, щом започнаха да излизат таквиз секретни разпити, аз смятам, че работата не е на добре - тойест, напразно се надявам, някой да ми каже, мен за колко коли ще ме обвинят в кражба, тц, не мойем да им измислим марките и как да ги нарисувам върху картона, който ще взема от контейнера.... 
От друга страна, в една публикация в днес. бг, която сайтът е озаглавил с част от изказването на премиера Бойко Борисов, който набляга именно на проблема с колите от по-горния абзац, тойест, на киберсигуроността у нас, а не на земеделието /йо, колеги, не мойе цял сайт  да е министър на земеделието, нито да е вицепремиер, нито да е премиер, види се, трябваше по-точно да се отрази мнението ви в тая статия, а не да оставяте, читателите да стават министри на земеделието, един вид///, та по този щекотлив въпрос, министър Горанов, заявил, че ще се търси Господня помощ срещу "терористите" у нас, с изявлението си, в което изобщо не става въпрос за самия него, като министър, който поема отговорност за станалото и ставащото. Тц, колеги, той храмовият празник на Рилския манастир мина, има още време до св. Симеон Стълпник, верно, че това са хора, които помагат от векове, така да се каже, макар и да са друг ресор, обаче и при тях има ред. Тойест, изказването на г-н Горанов, трябваше да стане, колеги, на 1 септември, не сега. Дам/
Един поздрав, колеги, за всички тролове и най-малките троли. 









Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660742
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930