Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2019 14:20 - Колко е добре да си невидим
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 3623 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колеги, днес троля почива един ден и поспа, поради което успя и да прочете днешния брой на в-к "Труд", където още от първа страница се оплакват, че бил настъпил "Пълен хаос в броенето" (бел.  моя - на бюлетините от изминалите на 26 май избори). Тоест, според водещата статия, продължена на стр. 2, "Труд" открил още "сбъркани документи", на мушката са "секционните комисии", ""най-много са грешките в отчитането на преференциите в хартиените бюлетини" (бел. моя - навярно, защото на хората им е било скучно и тъпо и са драскали в бюлетината хиксчета и човки, за да избягат и те от задължението си, това го зная от опита си като член на секционна комисия през 2016 г.; йоо, колеги, ако искате да ги обвинявавате всичките тия два милиона души, които са направили изборите, в недостатъчна математическа и пр. култура, то и троля не йе математик, па и повечето колеги не са, а като гледам и по-долните статии под главната на стр. 2 на вестника - тази, дето "Радан Кънев влиза с клизма в ЕП" и другата, че "Несъответствия и в данните на ЦИК", то аз мисля, че и математиците, трябва да си мълчат, и да се правим на невидими, а??))
Йоо, колеги, и в трите споменати от мен страници, на стр. 2 на вестника, липсвам ази и тролите като мен - които станахме невидими, като подадохме невалидни бюлетини - тия поради нихни си причини, аз заради Конституцията. Ни думичка няма, колеги, за нази))). 
Щастлива съм, колеги, нема ме в тая система,   и във вестника ме нема, не съм част от "населението", описано там, обаче ето, нещо ме гложди, зачтото мисля, че не е правилно това заглавие "Благодарение на гласовете против всички Радан Кънев влиза с клизма в ЕП", на стр. 2 на вестника, защото смятам, че не е "клизма", а "изнасилване", колеги, тъй като ние говорим в тази статия, за това, че "Водачът на листата на "Демократична България - обединение" Радан Кънев става евродепутат благодарение на вота "Не подкрепям никого"..., като е обяснено, че "Според методиката за определяне на резултатите от гласуването и разпределяне на мандатите при избори за членове на Европейския парламент от Република България (Приложение № 3 към чл. 355 от Изборния кодекс), бариерата се смята, като преди това се извади вотът против всички, който е 61 029 гласа." Тойест, колеги, хората, на които някой е уважил с промени в изборния кодекс, уж, възможността да не изберат НИКОЙ (признавайки законово по този начин, тоталната негодност на политическата система у нас)))), отчисляват този вот от броя на гласувалите??? Язе зная, колеги, зачто бях отчислена, ама тези  - 61 029, и они си мислят, че са прецакали системата??? Они са си мислели, да,  че некой горе, КОЙТО и да е, уважава това, дето те няма да дадат невалидна бюлетина, ама не става и не става, колеги, само дето, сметката е неправилна, защото гласовете им, са действителни, следователно няма как да бъдат сметнати извън останалите, още повече, че те вече веднъж се броят, за да бъдат преброени "сборът от двете числа" (тойест - "От които подадени за кандидатите на партии, коалиции и инициативни комитети са 1 945 291, а "Не подкрепям никого" - 61 029", според статията до тази за Радан Кънев - "Несъответствия в данните на ЦИК"), ако не ги смятаха, трябваше да ги отделят от самото начало?!, ама не можее, колеги, не можее, някой се сетил сигурно, че има четвъртинка Конституция в тая работа, колкото да забърше нечии душмански сметки, ама не достатъчно, колеги, не достатъчно... Защото, колеги, Конституцията винаги е над всички - винаги, когато сравним ставащото с нея, мошеничествата излизат наяве). 
Троля има малко работа, колеги, трябва да се следи, да не завали дъжд, затова пускам тука песнята за поздрав за всичките колеги тролоци и малките троли, йоо, от името на публичното разузнаване на невидимите сили у нас! Много ми се искаше, колеги, тоя материал да е поне малко смешен, ама троля има много работа, няма време да разсъждава качествено, за това, че цената на тока ще се качва, ето, колегите от "Труд" са пуснали един коментар на първа, "Да живей международното положение!", който е малко примиренчески, защото завършва накрай с констатацията, че "Всичко това напомня историята с тъщата на един колега - всеки път след като стане земетресение в Перу или Чили, тя вдигала високо кръвно. Това е то - да живей международното положение!", обаче наистина нямам време, за сериозно разсматране по това положение, тук да се посбием с колегите, обаче все пак, "Ша ги бийм", колеги, това не бива да се забравя). (При това, они са и лесни за бой, да не помисли човек...)
Айде, със здраве). И със спомен за морето...Лято е))). 













Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Хубаво е обаче това, че
31.05.2019 14:25
ще изпратим в Брюксел двама треторазрядни телевизионни журналисти, от които единият е подсъдим за шашми и пране на пари.
цитирай
2. pompadurpedal - Току що напомпих яко любимия ми Л...
31.05.2019 21:36
Току що напомпих яко любимия ми Лекси.
Така се възбудих.
цитирай
3. pompadurgender - Братчет, и аз съм го помпил Лекси. ...
31.05.2019 22:22
Братчет, и аз съм го помпил Лекси.
Съвършенство!
Умен, красив, с топло дупе.
А сега изпрасках боби гъдулката.
Ти харесваш ли го?
цитирай
4. blackpredator - поздрави на троля!
31.05.2019 23:37
гледам ощастливили те Постол и Полигор
туй не е нищо, щом Постол не ти е напаил хороскоп
а Полигор нападнал двама души в парка, да им прочете
новото си стихотворение...;)
цитирай
5. pompadurgender - Братчет, тоя кой е бе? Познат ми се ...
01.06.2019 00:03
Братчет, тоя кой е бе?
Познат ми се чини.
Да не е оня, дето всеки трети блогър изкарва все Полигор.
И нас ли ни взема за него?

Ох, сладурчето ми.
Но все пак не е тъй сладък като Лекси, нали?
Оня е недостижим.
Ела да опънем пак Лекси.
цитирай
6. pompadurgender - Лекси е нещо, което няма да се роди ...
01.06.2019 00:14
Лекси е нещо, което няма да се роди друг път.
Толкова изискан, изтънчен и мъдър.
Когато го помпя, изпадам в транс и душата ми напуска тялото.
Лекси, обичаш ли ме и ти?
цитирай
7. eva666 - :-)))) опъни и Черньо, от кога те варди..хихи..
01.06.2019 08:49
анонимен написа:
Лекси е нещо, което няма да се роди друг път.
Толкова изискан, изтънчен и мъдър.
Когато го помпя, изпадам в транс и душата ми напуска тялото.
Лекси, обичаш ли ме и ти?

цитирай
8. pompadurgender - Наистина много се изкушавам да о...
01.06.2019 09:11
Наистина много се изкушавам да опъна и оня сладур, който ме взема за някой. си полигор, но това би значело да изневеря на моя лекси, моята пътеводна светлина.
Лекси, ама кажи, че ме обичаш де!
цитирай
9. анонимен - Който помпи бобигъдулката, не е ...
01.06.2019 12:59
Който помпи бобигъдулката, не е наред с главата.
Постинга му няма нито един плюс, само минуси.
цитирай
10. eloiz - Колеги,
03.06.2019 22:46
чудя се дали да ви поизтрия, обаче отдавна тук не са ми позволявали да виждам коментари, та ще оставя това, някакси забавно е). Ама в следващ постинг - трия, защото не е и по темата. Айде със здраве, и една песня за поздрав). https://www.youtube/watch?v=rAnmLLRphqo
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660962
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930