Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2019 11:34 - За това, как да гласуваме за Конституцията
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 (кратка бележка) 
Едва днес, колеги, проумях, защо не съм се чуствала виновна (тоест, като виновен престъпник), когато съм се борила в главата си с все по-сериозните ограничения, които някои си мислят, че налагат на населението у нас чрез промените на изборните закони. Преди време посветих поне два поста на промяната например, която нарекох противоконституционна, за това, че ако два пъти не гласуваш, то следващият път, няма да имаш право да гласуваш (или нещо подобно, колеги, мързи ме да проверявам, а и имам друга работа в момента). Е, да, ама не). Кой знай как са се смели на тези съждения на тролята конституционните съдии у нас, както и хората от ЦИК, да речем, които са наясно, че тая работа с отнемането на конституционните права е обмислена, ама недообмислена - първо, не е включена в нея частта с танковете, и второ, някой все още е оставил позволено гласуването с невалидна бюлетина))). Те се смеят, но хората като мен се чудиха, колеги, какво да правят, и знаете ли, че когато ходех да гласувам с недавалидна бюлетина, винаги чуствах нещо нередно, и обвинявах себе си за тая работа - абе, защо не мога аз,както всеки ден, да си свърша тук работата, ами съм принудена, един вид, тъй като нямам политически алтернативи))), да бъда "третото" решение.... (което решение, уж по едно време имаше значение, после нямаше, сега не са знай, което за мен означава, че диктатурата у нас е в пълен хаос, в което и няма нищо чудно, предвид неспособността й да взема решения). 
Докато днес не установих, колеги, че всъщност, гласувайки с невалидна бюлетина, за мене си, аз ще спазя Конституцията у нас! Дадена ми е все още тази възможност, която дори и да бъде изменена в следващите месеци на юруш (тойест, диктатурата да премахне възможността за невалидно гласуване), аз ще имам право на глас за следващите евроизбори - тойест, ще съм си го запазила, колеги, спазвайки Конституцията (тъй като решенията на Народното събрание в изборния закон са направили точно това - дали са ми възможност сама да реша да спазя Конституцията или да не я спазя, в зависимост от това, доколко я оценявам като нужна и доколко вярвам в нея). Хехе, колеги, не идва ли това в потвърждение на мойта теза, че въпреки, че редица лица у нас твърдят, че никой не спазва Конституцията, на практика тя може да бъде бутната само с танкове?))
И тъй като троля не е танк, смятам да упражня правото си на глас на тези избори, с невалидна бюлетина, за Конституцията). 
Ще пусна песнята след малко, тъй като сега имам малко работа. 




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651870
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031