Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2019 19:25 - На Оружие
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 672 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.04.2019 19:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колеги, след като вчера един колега от гр. Варна, град, който аз много харесвам, беше предпървоаприлски ударен от строгите закони за оружието у нас, когато то йе заплаха за правителството, по какъвто и да било начин, независимо от това, че човекът имал дупка на чепика (както се шегуват от сайта днес. бг в заглавието към тая новина), аз реших, да покажа своето собствено оружие, койето е предназначено за моя собствена защита, и защита на родината, ако мойе да се приеме, че аз съм родината, в определени ситуации, особено нощем след дискотека, когато наоколо в Карлово нема, по традиция,  полиция, както и в други сходни случаи.  Публикувам тук една снимка, надявам се колегата да не ми се смей твърде много, аз не съм фотограф, само трол. 
Днес, колеги, един друг колега художник - скулптор представи и свойето виждане за сатирата на управлението на сегашното правителство - тойест една статуя от пластмаса на сегашния премиер, ама облечен в един балтон, който го прави нисък, между другото, той ходи със сака, тц, който държи в едната ръка ножица, а в другата - се йе облегнал на три тома книги, коиито страшно много, колеги, приличат на бедната троля на подслушвателна уредба... Това мойе и да е само в моето въображение, колеги, може да са си само книжки, символ на образованието, метафора на знанието, обаче язе съм разузнавач, дам, и тия работи ги разузнавам... 
Моята майка пък прецени, че ножицата в това произведение, не символизирала ножицата, с която г-н Борисов режел лентички, ами направо ножицата, с която той отрязал историята (контаминация с книгите в другата ръка), тц, аз обаче смятам, че историята, не е лента да я отрежеш, буквално казано, колеги, и който си мисли, че е така, не е добре. 
Така, а сега, снимката. Бих искала да поясня, дето на снимката присъстват следните оружия: 
1. Пистолет с нож - нарицаем йощ "Пиштолетът на Желта базиргяна". Оружието е много старо, обаче тия следи от патина, не са точно такива, ами са остатъци от едни бисквити, които са се строшили в дъното на моята дамска чанта. 
2. Сабя. Купена от панаира в гр. Карлово за 2 лв. Според някои, това бил нож за разрязване на писма, аз не мисля така, на меч си мяза! Още повече, че острието, колеги, е поне 7 см.,  койето ще рече, че се счита за нападателно, един вид, тц). Тойест, нож за писма, нож за писма, ама попада под друг член на НК))
Освен това, моделът, който представя тез оружия, не съм аз, нито пък йе "прилича ми на Филип Тотю"(??; ко не греша, Филип Тотю имаше поличка на снимката??), ами си йе един кукленски модел за кукленски дрешки, които троля плете на една кука, и представя един вид костюмче ежедневно облекло с пришити джобчета върху панталона. 
Толкоз, колеги. Тези са оружията, които троля държи в своята дамска чанта, някъде на дъното, отгоре върху тях са същинските оружия на една жена у нас, сложени с цел като замахне жената с чантата, хем да не залитне, хем да улучи точно, и да има време да избяга). 
Един поздрав, след малко, само да прикача снимката. Поздравът е за всички тролоци, и най-малките троли
image




Гласувай:
1



1. apostapostoloff - Тъпо, много
02.04.2019 06:35
тъпо.
цитирай
2. eloiz - Апостол Апостолов
03.04.2019 13:15
). А аз много си харесвам модела). Хубав ден на вас! (или Вас, изберете си правопис))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659401
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930