Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2019 17:24 - Защо трябва да се четат "политически вестници"(?) и какви ползи носи това
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 195 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2019 20:31


 И така, колеги, на 3 март т.г. членове на местния отдел на партия ВМРО в гр. Карлово ме поздравиха с една трицветна мартеница на площада (както и всички минувачи), както и с един вестник, техен, политически, наречен "България", който в началото изобщо не погледнах, а и нямах намерение да гледам. Всички знаем защо - заради това криворазбрано разбиране, дето вестникът у нас може да мине и за "елегантна" и "с подтекст" картичка поздравителна за някой празник, бил той и националният. И така, този вестник, колеги, отиде в кухненското ведомство у нас, като майка го използва, за да сложи върху него новата партида заквасено мляко, но пък днес аз, поради липса на съществена работа и поради известен зъбобол, реших да го прегледам оттук - оттам, нежели, че от него бяха оцелели само четири страници. Оказа се, колеги, че напук на общоприетите схващания, от него може да се научи нещо -тойест, в този брой,№ 43 от м. март 2019 г., на 1-ва страница имаше една статия (под програмната за Ангел Джабмазки, който бил "най-активният български евродепутат в настоящия мандат", или каквото са го описали там), която беше озаглавена : "Цигани щели да протестират срещу Каракачанов". За жалост, статията е написана така, дето не се разбира дали все пак, циганите няма да надделеят срещу "Каракачанов", напреки, че той е "вицепремиерът" и "лидерът на ВМРО" - изобщо описана е една неясна баталия, в която аз лично не видях никакъв патриотизъм, ами само география - това "Сливен" е изброен, "пловдивското село Войводиново", "Столипиново" в Пловдив" и "махалата в Асеновград", което, за тази статия, бих казала, че е в повечко. Колеги, все пак, подобни статии, дори и предназначени за "елегантни" поздравления към картички, искат повече плам, а не география, пътувания, идеята за вечното страдание, един вид... 
Обаче на мен ми направи впечатление как завършва тоз материал, с един край, който забелязах, че не беше докрай популярен в медиите у нас (или поне в тези ,които аз разглеждах): "Събаряне на незаконните цигански гета, контрол на социалните помощи (все едно, в момента не съществуват законови механизми и за събаряне, и за контрол, колеги, ей Богу) и раждаемостта (!), безплатни аборти - това са само част от мерките, които вицепремиерът предложи за по-добра интеграция на цигани в обществото.". Аз правописни грешки в членуването на това ниво, колеги, тук не обсъждам, обаче тъй като от доста време насам пиша и писах за проблемите с абортите у нас, ми направи впечатление, че в "подъчния вестник" на ВМРО лично вицепремиерът е изказан, че има вариант, независимо за кого, както се казва, да одобри таз екстра безплатни аборти! Йоо, колеги, независимо, че някой би казал, дето раждането у нас стигна вече 2000 лв. и е без гаранции за здравето на родилката и детето, то аз мисля, че идеята за безплатни аборти си е направо велика - като се имат предвид статистики, публикувани тези дни като мнение на самостоятелен изследовател в сайта "Майко мила", който твърди, че абортите за миналата година у нас са около 20 000, около 40 процента от тях са "по медицински причини" (това са сумарни проценти, колеги), а за тях се плаща от пациентката само, дето се казва, парите за тестове за бременност в болницата, консумативи, разходи за преживения стрес, някои разходи под масата за лекари и сестри и по десетина лева на ден за престой в болницата; за останалите 60 процента обаче, по желание, жената може да плати и повече парички, и пак без гаранция за нея, както и при раждането по-горе. (не се мръщете, колеги, защото в този вестник, който е проправителствен, е писано, че има проблем с "контрол" -а, и ние всички го виждаме, някои и страдат от него))). 
А тук - вицепремиерът Каракачанов (ами не мога да го пухна само "Каракачанов", както са го сложили неговите колеги в заглавие, и това си е) обещава безплатни аборти! Знам бе, колеги, че някой би казал, дето това е Ожасен акт на човеконенавист, дето се вика, въпреки, че живеем в мека диктатура, а не във фашизъм, да речем (отделно, че ей сега ще излязат десетина колеги тролоци, за да спорим какво точно е "мека диктатура" 4 как тя се е развила така у нас, че да се стигне до безплатни аборти), обаче е факт, че идеята вече е хрумнала на някого, за абортите, макар и само за жени от циганското малцинство у нас, койето не е добре, не за тези жени, ами за нас, но аз мисля, че все пак, вървим напред, колеги, дам. 
На втора страница на този вестник, колеги, си открих и друга статия, която е по моите теми - "ВМРО спести на страната нова джендър и промиграционна пропаганда". Колеги, щях да счета този документ, тъй като у нас Истанбулската конвенция е противоконституционна, за една добра отбранителна проправителствена статия, каквато  и би трябвало да бъде, ако правителството беше наясно с това, какво извърши в негов интерес Конституционния съд, обаче не е така. Такива статии, колеги, може да се напишат с известен боек тон, обаче без грешки - там пише, дето "В Препоръката има и открита пропаганда за вкарването на мигрантите като равноправни участници на трудовия пазар у нас". Йоо, колеги, аз от две години насам, ако не греша, се опитвам да изтръгна от някого обяснение, какво е това "мигрант", тъй като съм учила по география само за емигранти и имигранти, като на теста са щели да ми пишат двойка, ако бях казала и написала, дето са едно и също; па и ако бях написала само "мигрант", тогаз щяха да ме изкажат и на учителката по български език, та щеше да стане мазало, не мога да завърша с успех 5, 70 и това си е))).
Зачтото, например, аз съм мигрант (тоест "движещ се човек, вероятно по икономически причини??), когато заминавам от Карлово за София, за да работя там като читалищен секретар, също съм мигрант и когато се връщам от София в Карлово, и си мисля, дали заради това, заплатата ми беше относително ниска, що ли?? Явно от ВМРО са против и да ми я увеличават, щото никой не трябва да мигрира, обаче аз не съм умряла за София, само за приятелите ми там). 
Някой сега би ми подсказал, че забравих да напиша нещо за джендърите, ами какво да напиша, като се озовах и джендър, и мигрант, и се вижда докъде води това. 
Но, колеги, преди всичко съм трол, което извинява много работи, тойест, ако мога да цитирам тази последна статия, и "Между редовете отново се прокрадва и дейното участие на различни организации на "гражданското общество" - НПО - та, които и днес виждаме какво всъщност правят на терена на "равнопоставеността", то смятам, че ако сме обединени, въпреки шеговитото отношение на правителството към поразийте на някои от НПО - тата, то бихме могли да извоюваме за българската жена ако не безплатно раждане и сигурно грижи преди и след него, то поне безплатен аборт! И това е добро начало, колеги). 
Поздрав за всички тролоци), айде,колеги, че утре е 8-ми март, по-весело). 
С един хубав спомен и за моите съкурснички от курса по бели денс, който посещавах миналата година в София, и за тях - честит осми март, момичета). (Тц, то малко скандално стана  - троля излезе и дженгър, от тия с тенжерите, и мигрант, и белиденсър, ама това е положението, колеги, какъвто си, такъв си оставаш цял живот, да)))











Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1658377
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930