Постинг
30.07.2018 00:29 -
Мякий, или тактиката, или балета, а?
(бележка)
Преди малко видях един знаменателен видеорепортаж, коментиран в сайта нетинфо, като събитие от някакви си международни военни игри в Русия (тоест, както на всички е ясно, социално и културно замаскирани военни изложения в съответната държава, много мило, как само звучи - "военни игри", хихи)). https://www.vesti.bg/sviat/v-rusiia-pak-si-igraiat-na-vojna-i-lebedovo-ezero-6084960. И изобщо, от НетИнфо вяло и без всякаква мисъл за това, че някой ще се шашне, се опитват, може би, да протестират срещу тоя културен кич, срещу който и протестирал всеки нормален човек, видял въпросното видео, който има понятие от артилерия. Мякий, аз разбирам напъните на вашите генерали за културна дейност, но трябва да заявя, дето тия танкове, които се въртяха като улави на тази толкова хубава музика на Чайковски, символ не на руския, ами на световния балет, дори, ако некой ги беше уцелил през това време, както се казва, на игра (да се обадят колегите арлителисти, сега тука, да кажат, каква е вероятността за обръщане на средностатистически танк при тия въртели, до какво ще доведе това, как ще се отрази на стратегията и тактиката и пр.), , щеше напълно да разруши цялата постановка, мислим. Има, резонни причини, които се коренят именно в принципите на арлитерията, които не позволяват на машини, да демонстрират балетни крачки, в сравнение с хора, които танцуват, именно, и поради културната представа, според която, танцувайки балет, хората попадат в друго измерение на действителността - нещо, дето го нямаше във вашето изпълнение, колега. Аз съм напълно в съзнание, дето вашите началници, Мякий, смятат, че по тоя грозен начин, изкопиран от филма "Апокалипсис сега" на Френсис Форд Копола (ако не греша), ако не постигнат уплашване на местното население, което наблюдаваше игрите, или на въображаемия враг, то поне ще вземат някакъв "Оскар", сметам, дето това няма да се случи, защото Вагнер не беше американец, ама Чайковски е руснак, и е сред родоначалниците на балета такъв, какъвто го познаваме днес.
Публикувам тук, специално за Мякий, "Болеро" в изпълнение на Мая Плисецкая.
Тарататам, тарататам, ритъмът, Мякий, май е по-подходяща, а?))).
Иска ми се, някой от колегите математици и артилеристи тук, да изчислят налягането и такова, силата върху краката на Плисецкая,(пусто, не разбирам толкоз от физика, ма и тия с танковете, не разбират от балет))) и да я съпоставят, с жалкото изпълнение на военните игри на Русия.
Поздрави и за колегите тролоци).
Преди малко видях един знаменателен видеорепортаж, коментиран в сайта нетинфо, като събитие от някакви си международни военни игри в Русия (тоест, както на всички е ясно, социално и културно замаскирани военни изложения в съответната държава, много мило, как само звучи - "военни игри", хихи)). https://www.vesti.bg/sviat/v-rusiia-pak-si-igraiat-na-vojna-i-lebedovo-ezero-6084960. И изобщо, от НетИнфо вяло и без всякаква мисъл за това, че някой ще се шашне, се опитват, може би, да протестират срещу тоя културен кич, срещу който и протестирал всеки нормален човек, видял въпросното видео, който има понятие от артилерия. Мякий, аз разбирам напъните на вашите генерали за културна дейност, но трябва да заявя, дето тия танкове, които се въртяха като улави на тази толкова хубава музика на Чайковски, символ не на руския, ами на световния балет, дори, ако некой ги беше уцелил през това време, както се казва, на игра (да се обадят колегите арлителисти, сега тука, да кажат, каква е вероятността за обръщане на средностатистически танк при тия въртели, до какво ще доведе това, как ще се отрази на стратегията и тактиката и пр.), , щеше напълно да разруши цялата постановка, мислим. Има, резонни причини, които се коренят именно в принципите на арлитерията, които не позволяват на машини, да демонстрират балетни крачки, в сравнение с хора, които танцуват, именно, и поради културната представа, според която, танцувайки балет, хората попадат в друго измерение на действителността - нещо, дето го нямаше във вашето изпълнение, колега. Аз съм напълно в съзнание, дето вашите началници, Мякий, смятат, че по тоя грозен начин, изкопиран от филма "Апокалипсис сега" на Френсис Форд Копола (ако не греша), ако не постигнат уплашване на местното население, което наблюдаваше игрите, или на въображаемия враг, то поне ще вземат някакъв "Оскар", сметам, дето това няма да се случи, защото Вагнер не беше американец, ама Чайковски е руснак, и е сред родоначалниците на балета такъв, какъвто го познаваме днес.
Публикувам тук, специално за Мякий, "Болеро" в изпълнение на Мая Плисецкая.
Тарататам, тарататам, ритъмът, Мякий, май е по-подходяща, а?))).
Иска ми се, някой от колегите математици и артилеристи тук, да изчислят налягането и такова, силата върху краката на Плисецкая,(пусто, не разбирам толкоз от физика, ма и тия с танковете, не разбират от балет))) и да я съпоставят, с жалкото изпълнение на военните игри на Русия.
Поздрави и за колегите тролоци).
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене