Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2018 21:37 - Ах, Европо, блуднице варварска (вавилонска?), искаме си семейството, поврага, ти и метрото, и предприсъденителните фондове...
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1010 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това, беше изписано - само в частта за блудността на Европа, на лозунг, сниман от фоторепортера на дир. бг днес, по повод състоялите се две шествия - ежегодния гей парад в София и контрашествието на движението "Национална съпротива". Гледах снимките на зрелите мъже с тежък вид и черни тениски, които носеха черни лозунги с бели букви - досущ като пиратските знамена от детските романи, гледах и снимките от гей-парада - ами само една жена по сутиен и бермуди видях, колеги, на сцената, ама тя не беше със знамето на гей общността, което се твърди в репортажа на дир, дето движението "Национална съпротива" и мъжете в големи черни тениски били впечатлени от "две жени, които се врязали в шествието", и дори не носели националните знамена на гърба си, като "Национална съпротива" (за кураж, сигурно ги носят, и за скриване стават, българското знаме става за всичко, май?))). Момичетата били полуголи, очевидно не носели боксове, като своите нападатели (полицията хванала един такъв, хехе, колеги, излиза, дето трябва да благодаря на колегите от полицията, които ме оттърваха временно от един враг с бокс; моя милост е наивна и все още смята, че може да победи враг от тъмното, с черна тениска изскочил, с един удар с масивната си чанта))). Колеги, гледах, гледах, па си казах - нормално е. В неразвитите граждански общества е нормално, да стават такива сблъсъци, ето, обаче, тук полицията си е свършила работата, слава Богу, не зная защо - дигнала е по-главните побойници, никога няма да каже, дали са й известни, това е от неразвитието на гражданското общество, но все пак, все пак... 
Видях, колеги, на снимкте и лозунг "Да спасим децата на България, да спрем (?дали това пишеше точно ,не се виждаше съвсем) Истанбулската конвенция" и снимка на детенце, със запушена уста от някаква страшна, тъмна ръка, която приличаше на ръката на някой стабилен мъж, с добре подрязани нокти и пр... Досущ като протестиращите). Не зная, защо ги е досрямало да нарисуват демонски нокти на тая ръка, колеги, може би, защото са дошли на митинга, с метрото?, стабилните, работещи, държащи на семейството си хора в София редовно пътуват с него, то е голяма придобивка на града, подарък и от блудницата Европа...). А една от метростанциите, тази на стадион "Васил Левски", дори е подарък от Япония, тия пък май хич не са в Европа, те пък колко ли са вредни за семейството, ама пък и ние не знаем, че станцията е подарък от тях, та им го връщаме тъпкано)). 
Нещо ми е скучно, колеги, искрено благодаря на колегите от полицията, които са хванали типа с бокса, защото въпреки, че е законослушен гражданин,  троля е сама в София града, движи се съвсем самостоятелно по тъмните софийски улици поне по няколко пъти на седмица, семейството й е в Карлово, определено, не може да се включи в бой с бокс (семейството й), и  освен това нося чорапи на розови и пембени ивици с гуменетките,  които съвсем не са по модата "терлички" и  ужасно бият на очи в метрото и извън него, и дори в Бусманци,  определено се различават в тълпата, дори и майка ми се възмути днес, че съм ги носела (най-паче, защото не отиват с нищо на тоалета ми, ама аз съм упорита). (Преди време един познат ми каза, че не ме нападали, за да ме обират, защото видът ми бил много изпаднал, крадците у нас познавали тия неща?). Ама пък и утре вече, както става винаги у нас, няма да има София прайд)). Защото аз много си харесвам чорапите и смятам да продължа да скандализирам с тях, така, тихо и законопослушно, без да се бия по улиците, хора. 
Някой ще попита - абе, троля, ти да не би да си гей, я си признай тука, защо ни отнемаш от времето?! Бря, хора, тия момичета, дето са били на парада, и са се "врязали", и тех не са успели да ги проверят, преди да ги набият, та какво остава за моите чорапи на розови и пембени ивици, които току - що изпрах, заради които ме питате, дали съм гей, или не?! )). 
Усмивка, колеги,(все пак, на се били нас) и наздраве!). 











Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660501
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930