Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2018 10:31 - За българо - руските отношения, или за това, как културата си е култура, ама войната си върви
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 457 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2018 21:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колеги, мислех тук да се помайтапя с последния залп от "граничните бойни действия", не много сериозно разигравани от Русия в посока България през последните няколко месеца, тоест с изказването на ген. Решетников, обаче като го прочетох това изказване, и нещо ми стана сериозно; още по-сериозно ми стана, като стана ясно и колко сериозно взимат всичко това руснаците, или поне ген. Рештников, бивш шеф на тамошния институт за Стратегически изследвания, преди него г-н Шипков, пиар на тяхната държавна комисия, мързи ме де си гледам поста точно към кой отдел на техния Свети Синод, и моят голям приятел Мякой от някакво тяхно Историческо общество, който така ме въодушеви с подвизите на червената армия в България, Скития и Сарматия преди година). Лелее, колеги, цялата статия в днес.бг трябваше да прочета, за да видя, и да се уверя, че никой май не знай, всъщност, за какво е недоволен и ген. Решетников, и светиня му патриарх Кирил. И това, след като разведоха руския патриарх до паметника Шипка, където хиляди хора му се радваха, радваха се на уважението, което той е проявил, идвайки тук за празника им, водиха го в президентството в София, не знам още къде са го водили, МВР официално го защитаваше от такива като мен и други подобни в мрежата, българската дипломация (поне официално))) не е направила запис на изказванията му в президентството (макар че аз лично се надявам, там да е имало разумни хора, които след време, да продадат този запис на добра цена, хихи))), а после ген. Решетников, говори там, за претенции на българите към руснаците в исторически план (лелеее, нима го признава това Русия най-сетне, че можем да имаме претенции към нея, макар и по тоя глупав за тях начин?!))); после някакви вътрешнопартийни отношения, от които бил пострадал патриархът, което не е вярно, защото никой нищо не е продал от разговора, или някакви там "лукава формулировка", без да се каже коя е тя, което мен много ме обърка, и подсказва, че моем, както се вика, да бъдем още по-лукави във формулировките, колегиии, и трето, взеха, че обвиниха нашия прегърбен патриарх Неофит в освиркване и крещене(?), което ми е странно, но явно така руското разузнаване, колеги тролоци, да сме живи и здрави, приема нашите тука тролски  спорове, което мен лично ме изпълва със законна гордост, защото все пак, не спорех с колегата Мякий, а с пиара г-н Щипков; такова, който беше и секретар не като мен на читалище, ами на председателя на Държавната дума). 
Що се отнася до колегата Мякий, тук трябва да се спомене една непростима фактологическа грешка на ген. Решетников, който споменава, дето имало несправедлливо отношение към приноса (????! Не ви е срам, Решетников, да го наречете "принос", били са хиляди тия хора, костите на част от тях са под Шипка, хубаво беше, да ,  след 140 години при тях да дойде руски църковен глава, защото те са умирали някога за императора си, а вие това, не знам защо, не смяхте да го кажете, но е истина, аз го намирам за достойно)), вижте и рисунките на Верешчагин!) на руските доброволци във войната". Не мислим, дето във войната, колкото и политически коректно да е днес в Русия, можем да говорим за "доброволци", ген. Решетников. (Не зная защо, но в моята глава все се мярка случаят отпреди седмици, на онзи руски пилот, който ес самуби, след като беше свален над бойното поле в Сирия, ако не греша, пиша последния абзац  в негова памет.) Нямам никаква идея, кой от какво се срамува, или на кого от какво му е неудобно, но историческите факти, са си исторически факти. 
Оставам, все още учудена и търсеща лукавата  формулировка на ген. Решетников, във всеки случай обаче, очаквам включване от колегата Мякий, който беше далеч по-интересен от г-н Решетников, да каже нещо за червената армия и да се сборим тука, за радост на всички тролоци))). 
Ид-вай Мя-кий, ид-вай Мя-кий!! 
Песнята ще я пусна по-късно, много е бойна). 






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659560
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930