Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2017 16:20 - За новите промени в НПК, инициирани от г-н Радев, министър на вътрешните работи, по повод гонитбата на един измамник, който не могат да хванат, и за моя рожден
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Леле, колеги, докат се усетим, от националната полиция всеха, че реагираха на моя вчерашен призив, гледам, днес министър Радев даде пресконференция още, преди да хванат онова момче с фотошопнатите снимки от фейсбука, което без малко да излъже, че е министър на туризма, та по тоя повод продавало несъществуващи самолетни билети - нещо ненеобичайно у нас, случва се всеки ден, ще рече човек, ама като се включи полицията, па и министъра, винаги става весело, нам защо))). 
Е, то все пак, има защо - никогаж не съм предполагала, че поради незнание на собствения си НПК, министър Радев ще инициира по един такъв публичен начин подобни промени - вече да се преследват публично всички "калпазани"  като "Спас", леле, наред с всичките лапешници по задните дворове на училищата, парковете и градинките и в междублоковите пространства, които си пият и пушат там, барабар с по-големите калпазани, които НПК изобщо не ги лови, дето пафкат кока по ресторантите и дискотеките, както четох завчера у един вестник)))). Защото, защо иначе целата полиция, че гони и че дава пресконференции, че ходи да лови некой си "калпазанин", питам аз, по кой член на НПК сега, са наказуеми тези, калпазаните, а?! Значи, това требе да се промени! Тя и сега, полицията, трудно надвива над хулигани, бекове, кияци  и други тиквеници, некои от тех обикновени измамници,  ма ако мислите, че ще стане с калпазаните, все пак, аз съм за...Брей, ако това действително е било желанието за инициатива на министъра, вероятно, както предполагам аз, че имаче, трудно е да се предположи друго, то сметам, че  тая инициатива  нема да влезе у парламента, поради неговата срамежливост,  на министъра, и непознаването на правната страна на нещата от негова страна, сметам аз. Такива неща се заявяват публично, на първо място, г-н Министър, и много точно  - както ни заяви публично министъра, сами да се пазим,  и да спазваме законите на държавата, хихи. И ние се пазим. Днеска, г-н Министър, аз лично минах точно на два милиметра от предната броня на спрял на пешеходна пътека автомобил, с "калпазанин" вътре, на който му изскочиха очичките, да не му надера бронята, хехе, май не сме били толкоз жертви, пешеходците, а, г-н Министър, а можем да спазваме и законите, ей? 
Аз съм съгласна, г-н Министър, ама опитайте де, вкарайте  я и тази поправка в  закона, срещу "калпазаните", па после, да видите какво че става....)))
Айде, един поздрав сега, другото - за рожденния ден на троля, довечера, че троля има този път, съвсем малко работа). 






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1658993
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930