Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 10:20 - Поздрав за всички жени, които се возим в столичен градски транспорт, и по принцип
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 5209 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 03.03.2017 00:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От известно време насам, аз, както и някои медии, а също и потребителите на софийския метрополитен, с интерес наблюдаваме новата социална кампания на Софийски метрополитен - "Бебе на борда". Значки, обеснения, притеснения, кой че стане от местото си, кой нема... Чак сега ми се изясниха нещата, колеги, когато прочетох пиарната статия на кампанията в "Софийски вестник", 4 стр., бр. 8(598) Нямам намерение тук да обсъждам качествата на тази статия, но поне вътре пишеше, дето "Носейки значката, бременната жена, ще може дискретно да се идентифицира и да не се налага да моли да й бъде отстъпено място за сядане.
Често хората не могат да познаят една бъдеща майка, която е в началото на бременността или облечена в по-свободни дрехи. Поняога другите пътници се притесняват да предложат място, за да не засегнат дама, която не очаква дете"(???!) Брех, Софийски вестник и Метрополитен, тролята нема нищо напротив, и хич не се притеснява, дип че е от тия, дето пише, че може да се притеснят, да й направят място, след като цел ден е упражнявала налягането на вените с токовете по разни бюра и по столични булеварди, боли я гърба, чантата й е тежка, носи още две торби и знай, че след час треба да ходи да пуска пералня, и да простира, и с това няма да се свърши...Па некои биха добавили, че сме и по-красиви, с красота - като морално понятие, колеги, ама това е в сферата на романтиката, останалото си е обществена ангажираност)) И да ви кажа, има разни кавалери, дето отстъпват, та троля сяда, и й става едно такова приятно. Същото го наблюдавам върху лицата, колеги на жените на възрастта на майка ми, когато им отварям вратата на обществени места и я задържам - усмихват се и минават като кралици, както и трябва. Дип, че не съм кавалер; на жената й трябва малко, жестът, все пак ний живеем в общество, където двата пола са с изравнени възможности...
Колеги, колеги, и кавалери, някога беше въпрос на добро възпитание (а възпитанието е постоянна по същността си морална ценност)), да се отстъпва място в българските автобуси на възрастни хора и бременни жени, та дори и на по-натоварени с багаж небременни жени, в това отношение явно сме били все пак, по-напред от "майката" на идеята за значките - Лондон, щото там пише, че от феминизъм, и от крайно разделяне и уравняване на функциите на двата пола в обществото, "78% от бременните жени декларират, че биха се чувствали неудобно и никога не биха помолили за място.".
Определено не сме Лондон, София, и това е чудесно).
Като намисля поздрав, че го постна, малко няма време троля).

Поздравът. Мое да е вече пускан, ама е много подходящ, па гледам, че е и в тона на новината. Айде, наздраве)







Гласувай:
4



1. tera - Добре де,
28.02.2017 10:30
какъв е смисълът на този пост?
Значката ли олюваш или какво? Ами нека има значки, за да не се правят хората на ударени. На мен ми се е случвало в девети месец, облечена с широко яке есенес да обяснявам че съм бременна на младеж, рипнал да отстъпва място на един дядка, но дядката отказа. Младежът тръгна да си сяда обратно и му казвам "Ами аз???" Тогава схвана момчето за какво става дума, а не че съм си пълничка по рождение.
Така че нищо лошо не виждам в разпознавателните знаци, стига хората наистина да ги разпознават, а не като "Сляпата Вайша" дето паралелно я коментираме в друг пост...
цитирай
2. saankii - tera, sorry..не си май във форма..
28.02.2017 11:19
опс, обърках езика..
да ти призная, от теб очаквах
поне смислен коментар..
каква пропадня стана тя..
а пък за „мъката на сляпата Въ/с отвратително име...
следва да се постарая , да напиша още един ре-Постинг
за символизма и окултния/скрит/ смисъл на „нещата “
като чух само Канада, поръчка, и анимации с пеперуди..
сляпо момиче, и „разделени“ очи/ разбирай ..мозък..
просто онемях от тази нагласена ..притча..
айде, повече довечера..
и умната, колеги..с „невидимото“..
от мен
тролка Юлия
цитирай
3. tera - Напротив, явно съм в прекрасна форма,
28.02.2017 15:47
след като хората масово се изтрепват да ми коментират коментарите, а не постовете, за които са написани. :)))

Ами коментирай значките, жените, транспорта, поста ... какво си се лепнала за мене, тролке. Пък твоят комент бъка от смисъл и иносказателност, като говно с витамини, да му се не види! :Р
цитирай
4. milady - тера, на хоризонта не виждам никой...
28.02.2017 16:38
затова прокоментирах твоята kontra в поста,
а не твоята личност..
а, това за значките...просто ме...разби ..
аз знам, какво пиша, жалко ако ти не го схващащ..
но, все пак някой от публиката ще го ..забележи..
този каруцарски език не ти върви...
дори, когато си анонимна или...laura :)))

не исках да става много лично, но..
аз с моите двама сина бях на волана
до последните дни бременна..
значки, значи.. ха ха хаа..
в тоз блог настана нечувана ..веселба ..
Юлия
цитирай
5. eloiz - Тъжно й е на троля, момичета,
03.03.2017 00:23
че се стигна до там, да правят от Столична община кампании, да слагат стикери - отстъпете мястото си на дамата с корема, това може да се случи и на вашата сестра, приятелка и друга рода... В колко самотно и тъжно общество живеем, или пък някои хора не знаят къде живеят, та им трябват значки за опознаване?))
цитирай
6. eloiz - Поправете ме, дами,
03.03.2017 00:30
но в метрото, мисля, освен всичко друго, не съм се заглеждала да има места за инвалиди?)). Брей, да не би да почват някаква кампания тия хора...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651379
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031