Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 18:09 - За едни перли, за трена и за г-н Премиера
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.11.2016 22:18


 И така, г-н Премиер, пет часа мина, както казва моята майка, Задушница свърши, та седнах тука, утре са изборите, да питам, какво че се прави? Гледам, тия дни се разшавахте, публични изяви правите, прегръщате се с разни хора, днеска гедам по телевизията, народът ви се радва, и вий едва я дочакахте тая скука да свърши, кой сметал, сметал, аз още напролет писах тука, за едрия бизнес, април ли беше, юли ли беше, че се прашаше нещо, како че се праи ноември месец, дано да се решили, щото ние все пак, си искаме премиите за Коледа...
Ма с вас не сме го решили, какво че се прави. Щото, вчера, влака закъса на Белово, да ви кажа, за втори път ми закъсва така влак, за десет дни, само на мене. Три часа седехме там, с народа, па никой нищо не ти казва, че има ли влак, па како че става с контактната мрежа... Само вий липсвахте, да ви кажа, да го фанете тоя влак, па да го дигнете, па де го пренесете, дето се вика, до Пловдива града голема, вий да носите, язе да си четем книжката, да ми се веят чехлите, па единият да падне у контактната мрежа...Хихи, на мен все така ми се случва, ама не само на мен явно))
Ей сега, докато готвих, гледах "Родина Тв" - тея зачобръснаха Задушницата още къде 4, синковците, ама са прави хората. 
Затова ви пускам един поздрав оттам, за вас, и за още някой. 
ПП. Сутринта, докато си шетах из Карлово, по работа, видях до бензиностанцията на "Лукойла", че турили един билборд, с г-жа Цачева на него и с онзи нейният вицепрезидент, не го помня къв адмирал беше, горкият. Да ви кажа, че перлите й беха фалшиви! Не возприемам! Направили я красива фотографите, все едно красотата й е единственото, за дето си струва да се води тая кампания, а перлите, перлите оставили пластмасови! Да ви кажа, днес бях в едно магазинче на пазара, същите намерих, розовеещи, стъклени обаче, седем лева струваха! От тия фалшиви перли, направо ми се вкиснаха и другите, каго ги гледах на плакатите - Радев не носи перли, нема никаква химия с Йотова, която пък носи редовните си моряшки оо, ревери, Трайков ми спами фейса, Каракачанов не бива да го хващат в близък план за плакати... Какво да ви кажа, ужас, ужас, добре, е утре свършва. 
А утре, тролята си тръгва към София с трена, г-н Премиер). 










Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660665
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930