Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2016 09:39 - Как да се борим с образованието - 1 част
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1927 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера прочетох един забележителен коментар на журналиста Златко Желев в Днес.бг, ей сега успях да открия статията, за жалост системата не ми позволява да публикувам заглавието й, та ще го дам в текстовия му вид - "С "М" започва "Мама", с "М" започва и "Меглена"...", ще ме извинят колегите бързаци)).
Прелюботитна статия, която предизвика у мен сериозни размишления, още повече, че вече я бях виждала във фейсбука - и там се възмущават, плюят, ама и там - по логиката на нещата - нищо. Уважавам колегата Златко Желев като журналист, и вчера така се чудих - защо е предпочел да пише като родител, а не като журналист? Защо е сложил до хубавата думичка "мама" сам името на министъра, при положение, че то не му харесва?! Такова огорчение ме обзе. Хванете я, бе,  колега, Меглена Кунева за непрозрачната й реформа, която най-вероятно е като тази на предходните й колеги, да, ама  без да се оплаквате, като родител, защото, както самият вие вече знаете, то се долавя в статията ви и звучи много зле,оплаквайки се в този род, от това няма смисъл, ами извикайте експерта Еди Койси, с двайсет години стаж в началното училище, да обясни това, което г-жа Кунева в глупостта си не иска, защото тя би могла и да се защити, ама докато не промъца, тая работа няма да стане)), па блъскайте, блъскайте... Защото Вашата функция (и работа!) като журналист е именно да ме информирате, мен, която нямам деца, и имам пълното право в неинформирано общество да избера пасуващата позиция, (която вас ви възмущава като родител, но пък и аз съм данъкоплатец))в която да чакам след десет години да минат още три реформи, защото може да стане по-добре). Еми... Да ви кажа, главите на хората като г-жа Кунева, както и вие посочвате, но без необходимите и изтъквани многократно след това пред обществеността факти, и  като родител, действително са метални, и доста ще дрънчи, докато улегне, но за това пък сте виновни и самият вие, най-вече като журналист)), защото сте й създали впечатлението, че сте най-вече родител, както и мнозина други колеги, които са създали металните впечатления у госпожа Кунева и людете като нея. Но това, не е непоправимо).
Поздрав за всички журналисти) (И за колегите  тролоци)))









Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659874
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930