Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2016 21:57 - Тичай, народе, към Пайнера - дават свободни места, и за ген. Радев
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2016 21:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хапнах, помина ми зъба, колеги, и докато дремах преди малко, обмислях събитията от деня... Мира не ми даваше новината, дето от Пайнер предлагат свободни работни места, http://www.dnes.bg/muzika/2016/08/17/chalgata-i-e-v-kryvta-haide-v-painer-a.312646, както и коментирах под статията, ама набързо, че имах ангажимент. Де, да вземе тролята, както дойде в София, да се запише и в Пайнера - хем мога да пея, хем ще е от чиста радост, на мене радостта ми й в кръвта (цици, любовници и издръжки не ме интересуват мене; те са единици певиците, дето искат друго и могат, знаем ги кои са), ами после, какво ще правим, като ми омръзне?! Човек трябва в перспектива да мисли...
Та така, от два дни са ме забутали, това откак мина Голяма Богородица, да давам мнение за ген. Радев - кандидат - президент. На всички четящи ме, предполагам, е ясно, че обичам авиацията, то това е голямо приключение да се занимаваш с високи технологии с една отвертка и едни голи ръце, и да си фъркаш в небесата, докато долу народът говори под нос, че хабиш керосина, да му гърмиш на главата (подслушано в един гюлов масив през м. май т.г). Народът, колеги, досущ като премиера, не се сеща, че може да са два, самолетите, ама като се наложи, горе ще са, нечий задник все ще опазят, може да е твоят... Хе, той, премиерът, си има НСО и ДАНС да го предупредят, ама ние, на тех ще разчитаме, колеги, колеги... Харесвам го аз о.з. ген. Радев, може да прави равнис, има правилна стойка, ще презентира добре. Какво друго да ви кажа в началото на кампанията, колеги, що да се заяждаме...Офицери, романтика, аларми лани пуска тролята, малко смех...Ама той, г-н Радев, дали знае, че след двадесет години ще го пишат в учебниците по история за дванадесети клас, оттам нема как да се подаде оставка?
Впрочем, за втори път подавате оставка, г-н Радев, мислете си, трети път....
Айде един поздрав, за всички почитатели, и още един, за чистата радост и за всички, дето искаме да ходим в Пайнер...)
http://www.youtube.com/watch?v=9oLC_UbZDs4
http://www.youtube.com/watch?v=iyLdoQGBchQ









Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660911
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930