Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2016 12:43 - За уважението, на дребно
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1830 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.07.2016 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Току-що, колеги, се връщам от една дълга разходка из град Карлово, с цел заплащане на някои сметки и уреждане на други финансови отношения - най-паче уедряването в банката, на която съм клиент, на едни 6, 00 лв. на стотинки. Да, тролята ще се оплаква, колеги, но не от финансовото си положение, нито от жегата, ами от липсата на уважениеее...
Забелязала съм, че журналистите у нас масово избягват да пишат в разните оплаквателни случаи  имената на банките и търговските дружества, дори и когато те са ясни на всички, което е много смешно, но явно те си мислят, че така се покриват. Разбира се, това правило се нарушава, когато жертвата на банката или мобилният оператор, или на нещо друго, е пощурял от гняв и вече сам е направил новината, за своя сметка, но това са вече политики на съответните медии, тук не можем да се бъркаме...Но, тролята има име и фамилия, а също дори и адрес, колеги, и е на един клик в гугъл)). 
За жалост, колеги, това не поправя проблема с уважението у нас, който достига гротесковите размери, да не можем да си заплатим сметката в Мтел, чиито клиент съм от 10 г., както мнозина българи)), защото поради липсата на управленски решения на високо и средно ниво, най-ниското ниво (тоест офиса на центъра в града ни, един от най-старите офиси на мобилни компании в Карлово), няма представа какво представлява - магазин или каса. Мен лично, заедно с майка ми, почти ме изхвърлиха оттам предния и последен път, когато отидох в този магазин, а майка ми се нареди на опашката от двадесет минути и чинно чака да бъде обслужена (което нямаше и да се случи, ако тя не се беше оплакала на ниското ниво, а ниското ниво не й беше заявило, че тук е магазин - най-паче не знае момичето, точно какво е, поради което, според мен, възникна и грешката в сървъра). Тази година МТел честват май 20 години от основаването си, голяма радост е на билбордовете, дават го тежкарски, досущ като двайсетгодишните у нас)), ноо, трябва явно да пораснат още малко, въпреки, че управляват, поне официално, сметките за телефон на поне половината българи... Мтел, Мтел, когато осъзнате тази цифра, и когато я съпоставите реално с процента от населението, което обслужвате, и когато най-сетне подадете глави и съпоставите и процентите в други държави, може и да пораснете, надявам се, ако дотогава не си изгоните клиентите... Аз моята сметка платих в Български пощи, Мтел, и смятам да плащам там, докато не си изясните какво точно искате)). 
А по въпроса, защо в Уни Кредит Булбанк не ми обмениха 6 лв. на стотинки - от по 1, 2, 5, 10 и 20, в банкноти, като стотинките бяха старателно преброени от мен два пъти и описани (и ние плащаме сметки, колеги касиери, и ценим времето, а също и труда на касиера), като ми заявиха на опашката (и тя не беше голяма, не беше голяма, колеги), че касиерката взимала 5 лв. за броенето, а сведението ми беше съобщено от оторизирано лице от банката,  имам много отговори...Във всеки случай, не смятам, че като съвсем редовен клиент на банката (от 2010 г. до момента), с перфектно, както сигурно казват банкерите, кредитно досие (единствен кредит в живота ми, взет през 2010 г. и изплатен до стотинка и навреме през 2011 г.), е редно аз да страдам на жегата и да търся други банкови опашки за това, че ръководството на банката не разполага с монетоброячница в офиса си в гр. Карлово, или поне с достатъчно непретоварен касиер, който да ме обслужи...
Е, паричките ми ще отидат в мрежата на дребно, където май повече знаят какво искат). Поне за сега, бих прибавила, и слава Богу. 
С мъничко закъснение, поздрав за всички засегнати, както и за всичките читатели)). Все пак този блог е за забавление, а и в този постинг не се говори за някой, дето да е умрял)).






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1652001
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031