Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2016 21:16 - Крале и слуги
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0



 Събудих се преди малко от една разкошна следобедна дрямка, колеги, ще ме прощавате, ама тия дни тролчето спи повечко, та пропусна малко политиката, ама ей го, листнах днеса, вчера прегледах "Стандарта", посмях се, заспах, и днеска пак... Малко се осеферих хе преди малко, като прочетох във Фейсбука, дето министър Москов бил официално заявил, дето като намалеят пенсионерите (пардон, възрастните хора де))), с 20 процента, щели сме да спестим пари да запълним дупката в здравната каса (това, като го погледнах, се оказа дупката за миналата година, ей). Като погледнах по-хубаво, стана ясно, че журналистът, който написал статията, умрял, хем сега, около 22-ри. Брей, брей, как се променя политиката... Само министърът остава, не е умрял още. И ази, г-н Москов! Да знайте, може да съм поуморена, ама кат се наспя, сме пак на пост! 
Дето се вика, аз си спя, тя войната си тече... Ей го, вчера в "Стандарта", гледам, на трета, все за мен говорят, както се пейше в песента, така се зарадвах, ама много ми се спеше. Ей, пет малки статии и една голема, с танк! Малки, ама каквии... В едната - г-на Цветанова се оплакава, дето съм много крещяла, докато съм саботирала, такова, държавата,  та се чуло до Враца, брей...Не е справедливо,  а аз си спя... Навремето, "Стандарт", учениците ми казваха, че имам отлична дикция и глас, който е способен да укроти до петия чин включително с едно рязко преминаване от първа на трета октава, м, да, нали сега ще ги събират колегите педагози, като не може на конференция, поне да се надпяват в София, на събор...).  Ми намалете си звука, бе г-н Цветанов, аз ли пак да ви казвам... Аман! 
Искам да кажа само едно нещо на г-н Премиера - сметам, дето съм по-красива от танка на трета, и толкоз. 
И тъй, като в политиката няма нищо интересно, рекох поне да се позабавлявам, а пък тия от Днеса, вместо да забавляват народа, го избили на морални преценки... Божее, така е, като опираме до г-на Москова в края на живота си... Покъсаха от морал тия абитуриенти, ей... Па не бивало така, па било избиване на комплекси - като разбраха, че не става вече онова за вкусовете на  децата, щото омръзна на всички, на родителите вече било;  добре, мислим аз, че все пак некои от родителите се сещат, да поканят шефа на полицията на партито, и некои данъчни, че иначе полза нема))...Ба, Днес,  ми вие само гледайте, бе! Безплатно шоу ви правят, от две години го готвят некои, тва дизайнери, тва пастички, тва кученца от цветя, тва рокли, тва прически... Ми това са ви новините, бе! Аз лично, други новини в държавата не виждам. 
Хайде, наздраве, на всички, и на г-н Премиера, специално). 








Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1661421
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930