Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2016 17:53 - Съществува ли частна България и на кого му стиска за това
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мяркам днес "Стандарт" - на първа - чудо големо станало - "частни затвори" щяло да има. Бре, бре, удари ме новината в главата, и чета по навик, а то отдолу -  проектът за закона  за концесиите прикрива, с помощта на журналистите, невъзможността на правителството да вземе управленски решения за поддръжката на затворите, музеите и недвижимите паметници на културата. "Стандарт", "Стандарт", да ви имам чуството за хумор, па и хейтърите))) Щяло да има петзвездни килии в женския затвор в Сливен, а?) Да ви кажа, колеги журналисти, то частни затвори и сега има, ама на някои хора явно им е омръзнало да си държат затворниците у мазата, пък и искат сигур чушки да затворят за зимата, криза е, пък и държавното какво е - на давалерка... Няма да са на далаверка само затворниците, мислим, ама те никога не са, това в България го знаем отлично. 
Не зная за затворите, колеги журналисти, ама на вас не ви ли е мъчно за музеите? Сигурно да, като гледам шрифта... Ами как няма да ви е мъчно, като сте учили в университета, построен с парите на един от най-богатите банкери в историята на България, колеги, аз съм питала - дали е способен някой от нашите концесионери днес да плАти толкова пари за парцел с тази големина и за сграда с тези размери и функции в центъра на столицата, и отговорът беше - отрицателен. Ето затова ще сме и така, колеги... 
Колкото за Карлово - преди седмици разговарях с една дама - заместник-директор на училище в града, която ми се оплака, дето поканили в настоятелството някой си господин от карловския "елит", а впоследствие се оказало, дето трябва да му търпят единствено "елитните" изпълнения; което било много разочароващо за нея като преподавател, който се мъчи да научи бъдещите му работници да решават без калкулатор елементарни уравнения. 
Аз исках да кажа само едно - господа и колеги, не карайте музейните работници и дейците на културата, включая и дребните литератори като мен, да се учим кога да гасим лампите в сгради на 120 години. Ние и сега ги гасим по режим - аз съм виждала лично  в карловски музей, срам ме е да кажа, но сигурно така пестят пари за нужди, всички го знаем... Ние и без това работим на нищожни заплати, но сред нас има отлични специалисти, па и ще прощавате, и ние следим радио и преса, та не е редно, някак, при 11 процента ръст на туризма през м. март, вие да правите това; след една година ще се смуши някой, ще капнат парички, ще увеличат цените на билетчето в музея, хората обаче ще плащат, те вярват на музея, не на вас...
Знаете ли, на нас не ни пука, дето вие не се интересувате от културната политика на България. То това се вижда, и е пределно ясно на всички.
 Но нека  да си имаме уважението... 




Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660516
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930