Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2016 18:54 - За шапките, забрадките и Премиера
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1481 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отварям днес по обяд Днеса и какво да видя - това външният министър решил да атакува в събота, ден за почивка, мнението за това кой какви поучения може да дава на българските граждани. Слабо, г-н Митов, слабо... На нас никой не може да ни дава поучения, за вас - не зная, но като се загледах в поучителната снимка от основаването на ДОСТа, и ме изби веднага на една дълго подтискана поучителна статия относно една страна на женския въпрос, разглеждана от мен неколкократно. Тоест, г-н Митов, да си дойдем на думата)
Но първо, докато не съм забравила, бих желала да изтъкна за г-н Премиера, дето не аз съм казала, че той е грозен и дебел, и той се засегна на свинска опашка, напротив, аз бях единствената, която изтъкна в онази статия за шапката, която не му подхождаше, дето е отслабнал. Ами така си е, те шапките не отиват на всички, някои вървят с униформи, да се доуточня, но аз мисля, че все пак журналистите ви хързулнаха, г-н Премиер, не се косете. 
Като си говорим за шапки, шапката на дамата от снимката в Днес е показателна. Забележително неинтересна шамия, дизайн забрадка, от тези, под които у нас преди избори смитат всичките проблеми, вкл., колеги, както някои отбелязаха, и един правилник за задължителното гласуване... 
Не зная как биха реагирали на това колегите от Турция, но - да си признаем - това е забележително еднотипна някак, неукрасена, непридаваща никаква индивидуалност забрадка, и е чудно, как изобщо е носена от дама, чиято държава в момента води война, но това не й пречи да живее със стандарт, който е много по-висок от нашия, огромна икономика... Аз съм гледала, колеги, гледала съм - сериали и др. и не мога да разбера, защо дамата е облечена така, това е икономическа грешка, предвид пропагандата им  да речем, във "Великолепния век"...Какво показва тази дама на света за своята държава?! Нищо красиво и нищо отличаващо се,  а жените са цветя, господа; какво лицемерие... Ето Индия, велики традиции, спазвани до последно - разкошни шамии, три метра воали в ламе и сребро, три килограма злато и диаманти, ама от истинските, м, да, колеги, колеги, това е исторически факт, и то световен - когато на една жена й поставиш на главата нещо красиво, и по-голямо,  гърбът й моментално се изправя. Тук бих могла да разкажа една история от моите ученически години, която може би ще е неудобна за президентшата на Турция, но в един час по история, докато изучавахме типовете земеделие в Древен Египет, нашият учител ни попита - "Как мислите, вие сами, кой земеделски метод бихте предпочели - напояването чрез построяване на канали, или традиционния?", а една моя съученичка веднага вдигна ръка и отвърна "Този с каналите". "Защо" - попита учителят ни. "Защото тогава мъжът ми ще работи повече, г-н учител". 
Не напразно и в Западна Европа важи това правило - едни се кичат с диадемите, по които всички въздишат, а останалите носят Лобутен и си проклинат живота. 
Какво лицемерие, колеги... Като се има предвид, че по подобен начин се облича и нейният пример (на въпросната дама) - самата президентша на Турската държава, която представя страната си на световни форуми...
М, да, г-н Митов, ние, като държава, трябва да познаваме и уважаваме традициите на другите държави, но и да си имаме собсвен фасон, един вид, модата е важно нещо. 
Хайде, наздраве на всички дами, за хубавия пролетен ден, както и на колегите и на любезните читатели.  











Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663215
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930