Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2015 18:21 - Ми да се посборим, г-н Премиер?)
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 4839 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Опа, г-н Премиер, тъкмо си идвам от кухнята, изядох една мандарина, да си разквася устата, че Елоиз е на диета тия дни, това пости, мости, и съм малко разочарована някак - някакъв индийски сериал имаше по телевизията.
Седнах си тука пред лаптопа, човъркам си по зъбите с една клечка, дали няма още нещо за ядне, и ви измервам, дето се вика, от глава до пети... Викате, значи, вие, тва ако искат, политиците и, предполагам, нацията, да ви излязат насреща, па можем да си премерим силите, а? (Елоиз винаги е принципна, г-н Премиер, особено, когато става въпрос за нацията, там не бива да има смех, щото после ти се смеят зад гърба с поколения, да го знаете от мене.) 
Ми ето, дето се вика, апнахме, аз съм навита да се посборим сега; мари, как не се намери един мъж в тая държава, да се изстъпи, па да ви рече - айде, бе, давай, да те видим... Немаа, немаа... Хората са много заети, както много пъти съм подчертавала, иначе се киска народът по форумите, диви се, и зад гърба ви се смеят, сал една Елоиз, малък трол, че ви излезе, г-н Премиер, ма да знаете, така, както ви гледам, много сте нервен, та ни са знай, ни са знай... Да ма прощава коалицията...
И тука да ви кажа на ушенце, докат си мерим, хихи, един вид, кантарите, че много хубаво стана, дето се запуши и тая парламентарна криза, щото народът,видите ли, идват празници и иска да гледа телевизия. 
Та така, ами наздраве, г-н Премиер, с една тежка песня, па вие да внимавате, да не прекалявате с яденето и пиенето, че идват тежки времена, аз да ви кажа, че никой друг няма да ви го каже. 




Гласувай:
9



1. planinitenabulgaria - Госпожо трол,
18.12.2015 22:14
В едно изречение павите толкова грешки, колкото офицерът, който трябвало да напише думата овца. Макар думата да е с 4 букви, той допуснал пет правописни грешки.
Първо, човъркала сте си нещо, но това нещо не е най-ваажното Ви нещо. Човъркнете се където трябва! Второ, разквасилила сте си устата с нещо, нова грешка. Сега има превръзки, които попиват влагата, която усещате нощем и правят съня ви още по-спокоен. Това да бяхте сторили, а Вие с неразквасени усти ни занимавете.
Човек дели жените на няколко типа:
Редовни изклащвани,
недоклатени и
въобще непоклащвани.
Я си помислете къде Вие мястото отнесено към полета на мислите Ви в този постинг...
цитирай
2. raders - Ти с Бойко ли искаш да се бориш? Не ...
18.12.2015 23:03
Ти с Бойко ли искаш да се бориш? Не мога да разбера защо всички недолюбени каки искат да се борят с Бойко. Та той е зает човекът - реже ленти, участва в разпивки, рита футбол, чете Винету, а ти си решила хептен да го умориш. Ми недей така!
А сега да попитам по-сериозно: Това хумор ли беше, щото взех, че го прочетох цялото?
цитирай
3. apostapostoloff - Не идват никакви тежки
19.12.2015 17:31
времена, но една сопа може да изядат диванетата. Барабар с мандаринката.
цитирай
4. asthfghl - 1.
19.12.2015 17:52
> В едно изречение павите толкова грешки

Опа, дотук. Още в четвъртата си дума "павиш" грешка, пък критикуваш другите, че "павят" и те.

> къде Вие мястото

С която малоумна грешка доказваш, че твоите грешки се дължат по-скоро на изначална неграмотност, отколкото на недоглеждане. Честито! Току-що се представи като лицемер.
цитирай
5. eloiz - Уважаемий радерс,
20.12.2015 11:52
вчера не можах да ви отговоря, тъй като не се чуствах добре, но днес вече съм във форма, а освен това много обичам творчески въпроси. Много се радвам, че сте прочели целия текст, но в никакъв случай не съм имала за задача да ви накарам да мислите сериозно. Лично аз го написах, след като се насмях искрено на изявлението на Премиера, и смятам, че на него (на премиера) по никакъв начин не може и не трябва да се гледа сериозно. Така например, завчера ходих до супермаркета и видях един от градските ни клошари, беше си запалил огън зад супермаркета и спеше край него. Всъщност ме привлече приятната миризма на печена наденица. Човекът си я беше опекъл на огъня и сега сигурно си почиваше. Ние с вас, сериозните хора, разбира се, ще си помислим - оле, къде ще нощува този човек през зимата, леле, има ли приюти, какво ще яде, но г-н премиерът, ако беше минал оттук с джипа, охраната и свитата, щеше да слезе, па да апне от наденицата, и да се снима с човека даже. И този човек щеше да е щастлив, да ви кажа, внимание лично от премиера... А премиерът щеше да каже пред репортерките - "Може да е беден, може да е гладен, ама няма язва". Та така, радерс, в тая държава, ако си сериозен, ще хванеш язва, и нищо няма да разбереш от живота. Затова дайте да се смеем, защото иначе, както съм казвала и друг път, ще ни се насмеят.
цитирай
6. eloiz - Драгий Планински,
20.12.2015 12:05
Въпреки, че аести вече ви е подхванал по въпроса за правописа, държа и аз да се изстъпя и да заявя, че тоя въпрос лично ме интересува, и винаги съм го поставяла на първо място! В т.ч. смятам, че да, "жена" се пише с четири букви, обаче "тролчи" е с пет; и освен това съм на мнение, че таз блогова платформа е едно от малките места, където мога да изразя напълно своите схващания за това как трябва да се употребява правописът в зависимост от функциите и жанра на текста, анадънму?))
Така. По другите въпроси смятах да ви отправя един витиеват отговор относно логическите противоречия, ама се отказах, щото не бях на кеф. Но държа да ви кажа, че имаше един като вас преди време, изпърво го помислих за трол, ама после се оказа май разузнавач, щото все за края на войната в Украйна ми говореше, ама интелигентно, аз по това го усетих... Ти му думаш - здрасти, бе човек, той ти вика - кога ше свърши войната, ми кат свърши, свърши, ще се избият и ще свърши,викам му - имам нужда некой да поправи една прахосмукачка, дето гърми и трещи страшно, той пак за войната... Ей, както и преди съм казвала, нема един мъж в тая държава за света,сичките се пишат или разузнавачи, или по-зле... В т.ч., да ви кажа, че винаги съм смятала, дето за незадоволените жени (физически) вина имат само мъжете, да знаете.
Така. Ще ви поздравя сега с един поздрав, на мен ми се стори весело, дано и на вас и да ви усмихне малко повече деня.
https://www/watch?v=nx5pMbUFoZM
цитирай
7. asthfghl - Ъм...
20.12.2015 17:58
"Тролчи" май е с шест букви ;)
цитирай
8. eloiz - Возприемам, аести)
21.12.2015 13:52
Това по вина на постите).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1661035
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930