Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2015 14:20 - А, сега, г-н Премиер - ще гръмне ли, или няма да гръмне?))
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1066 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вие, г-н Премиер, сте много изнервен тия дни и  може и да сте си мислили, че Елоиз ще се фърли веднага на темата с бомбата, ама се излъгахте. Елоиз винаги чака мъглата да се разнесе, да си изнесат служебните лица каквото имат да изнасят, та да се види - какво е останало. 
Аз бих ви дала един съвет, г-н Премиер, като будна гражданка - да не гледате толкова много телевизия, аз затова не гледам, не струва. Вие обаче гледате, и другите покрай вас гледат, и ей ги журналистите, като са свикнали на тия кьорфишеци - викнал някой си, че има бомба на летището, и всичките се наюриха там с радост, да видят какво става... Хе, колегите журналисти може и да не са го преживели, а може и да са позабравили, ама Елоиз не е, как като ученици мръзнехме по това време в класните стаи, и като се обадеше някой, че има бомба в училище, хайде всички радостни на двора, осемстотин души с преподавателите, потропваме на леда; па като те заплашат с бомба  за пети - шести път в рамките на един месец, и се научаваш - никаква радост - делово пиене на  топъл чай в кафенето, и чинно изчакваш полицаят да провери по тоалетните и килерите за бомбата, па ако гръмне - гръмне, и си се прибираш да си доучиш. Аз съм абсолютно сигурна, че и в момента, и днес има някое българско училище, в което децата са навън, заради заплаха за бомба, г-н Премиер... Явно и вие, г-н Премиер, сте я позабравили тази работа,  па може и да не сте я преживели, защото така се изнервихтее... 
Мен лично, повече ме интересува не дали и как е имало бомба на летището, това е работа на службите, ами най паче ме вълнува Кой продаде взрива, дето беше на летището, г-н Премиер, и за колко?! Тия хора срам нямат, ей! 
Пък вие - риалити шоута, телевизия... Па и от медиите, гледам - тия дни ви занимават с гащите на певицата Десислава, явно се усетиха. 
Е, аз пък, искам да завърша с една културна новина, културата винаги е успокоявала народа, и му е вдъхвала надежда за бъдещето. На последна страница във в-к "Стандарт" днес открих, че пишат за "хубавия и скъп роял, с който разполагаме", на който щял да свири лично у нас Ричард Клайдерман. Аз лично, много се радвам, че имаме такъв хубав и скъп роял, макар и единствен. И той ни е единствен, като Вас, г-н Премиер. И ич да се не плашите повече, то или ще гръмне, или няма да гръмне, важното е човек все пак да гледа по-малко телевизия, че оттам работите изглеждат много страшни. 








Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1662858
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930