Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2015 19:31 - Дискусия по новите образователни програми
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 650 Коментари: 0 Гласове:
7



 Имах намерение тези дни да пусна една такава тема - за дискусията по новите образователни програми - наблюдавам публикациите в "Стандарт" по въпроса, както и галантните пресконференции на управляващата партия  и достигнах до извода, че тези програми ще имат интересна съдба и последствия; но се отказах от тази трудна и важна тема  преди малко, когато, на минаване през кухнята, се заслушах в една много интересна дискусия по телевизионния применик. 
Отново по Алфа Тв, една културна жена обсъждаше в ефир поведението на премиера Бойко Борисов по време на посещението му в Китай, като акцентът падаше основно върху неумението му да спазва каквото и да било поведение на държавното ниво, на което беше срещата. Водещата на предаването контрира веднага, че този човек не бил изобщо за премиер. И на мен ми стана едно такова гадно, остана ми едно чуство за несправедливост и неточност. Бива ли така? Мен наричат нахална, а тази дама си позволи публично да оспори волята на народа и да дава квалификации кой трябва да бъде и кой не трябва да бъде премиер... Госпожо журналист, да, нашият премиер се държи като клоун и шут, и всички ние говорим с кеф зад гърба му (аз не само го говоря публично, но, за разлика от мнозина, се смея искрено, защото наистина е смешно), но той е избран от своя народ на тази длъжност - е, къде от народа, къде по други причини, но дали трябва да виним премиера за гафовете на хората около него?! Защо никой не му обясни на този човек, както правя аз, че не бива да говори на китайския премиер така, сякаш говори на кмета на Мало Конаре... Това са все хора, госпожо журналист, на които явно им изнася да го търпят такъв, въпреки, че самите никога не биха се обърнали към премиера на Китай по този начин, ноо... Е, на вас пък са ви платили да го коментирате, но и това е част от ситуацията... Та така, искаше ми се много да се насмея едно хубаво на държането на г-н Премиера по време на срещата му с премиера на Китай, и щях да го направя с кеф, ако не ме бяхте засегнали лично тази вечер. 
М, да, някой би казал, че премиерът е такъв, какъвто си го избира неговия народ.  (въпреки, че на практика, народът взема много малко участие в неговия избор, но Елоиз обича и държи да е принципна). И в тази връзка, нека бъдем малко сантиментални, мнозина твърдят, че същият този народ бил мърша, на изчезване, и изобщо много зле била работата. Включително и тези до Бойко Борисов го казват, и имат основание. А вашата телевизия пък се вдъхновява  не от народа, а от неговата история, както и от историята на Русия.. Ех, тия историци...Какви поразий правят... 
А аз пък ще ви кажа, че българският народ е велик народ, и че тайничко не ми се иска да присъствам, когато настъпят процесите на пробуждане - това се наистина страховити, красиви и много сериозни процеси и нямат нищо общо с историята. И народът ни  не е на изчезване, нищо, че държавата е - докато има бабки по улиците, и докато има от тия малките човечета в количките.
Ето затова исках и да инициирам дискусията по образователните програми... И се сетих, че хората около Бойко Борисов си изпращат децата да учат в чужбина, на което обикновеният народ у нас реагира зле, защото го възприема като едно от много неща,  с които го мачкат. Абе, хора мили,  ами че тия наши сънародници, които ни управляват, щяха ли да си изпращат така на пожар дечицата в чужди държави, ако не ги беше срам самите те от това, което представлява образователната ни система?! Срам ги е от собствения им начин на управление, срам ги е от интелектуалните постижения на обществото ни, срам ги е от самите себе си). 
А мен например, не ме е срам да бъда трол. И от тази си гледна точка, се възхищавам на премиера Бойко Борисов, който също не се срамува да се дъни публично в националните и международни среди, и смятам, както съм казвала и преди, че с него в това отношение си приличаме много, нали така, г-н Премиер?)
Този дълъг постинг плаче за разведряване, затова пращам един поздрав на всичките ми читатели, ха наздраве!) 
Както винаги, не можах да се удържа, та ще има и поздрав за г-н Премиера, щото Катай е голема държава, ама нашта е по-хубава)))












Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1658946
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930