Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2015 00:14 - За благотворителността, бюджета и купона!
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2243 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дълго време бях предупреждавана да не посягам към финансовите теми, но днес, връщайки се от вечеря, предъвквайки медийните прояви на Министъра на финансите на РБ, както и на Министъра на социалните дейности на РБ, реших, че е по-добре някои неща да се кажат ясно и категорично, пък дано това помогне на взаимоотношенията, както казват терапевтите. 
М да, точно с тази цел, тази вечер оставих и г-н Горанов, да обяснява по канала в речта си към народното събрание, какво ще представлява бюджета на държавата за средващата година, и се заслушах чинно, тъй като аз от финанси не разбирам. И друг път съм следила медийните изяви на г-н Горанов, и съм останала с впечатлението, че е инатлив човек, но, г-н Горанов, инатливите хора би трябвало, например, да се занимават с литература, или в краен случай, с история, но не и с финанси! Това го доказа и вашата реч, която съдържаше, аз това чух,  много плурализъм и добри намерения; по едно време чух и за едни сто милиона и веднага се заслушах, обаче се оказа, че вече сме ги дали на някой, та стана като оная история с кламерите, да ме прощавате... То кламери, кламери, ама тук става въпрос за държавен закон за бюджета, вие може и да смятате, че пред народнато събрание ще минете и така, ама говорите и пред драгия зрител, един вид, по този закон ще върви държавата в близката една година, а аз не разбрах как точно ще върви, г-н Горанов? Много е лошо, когато финансовият министър е лош политик, да ви кажа...Хехе, а на мене навремето ми казаха да не се занимавам с финанси, щото пресметнах погрешно по колко милиона ще платят лично (те нали сами си казаха "ще плащаме!!!") опозиционните лидери, когато беше оная голяяма свада за заема, дето сега няма никакво значение, защото май ще вземат нов).
Та, един последен съвет, не се вземайте толкова  на сериозно, г-н Горанов, ами вземете пример от г-на Калфина, той веднага ще ви каже, че благотворителността си е благотворителност, ама сиренето си е с пари, дори и когато за него плащат от чужди фондове)). Той много ги разбира тия работи, и вместо да се правите на политик, го вижте в устата, как само  каза на няколкостотин хиляди души, които ще чакат коледния пакет от ориз, брашно и олио към енергийните си помощи - догодина! Канапе, г-н Калфин?
Ами, г-н Горанов, няма какво друго да ви кажа, за финасите и плурализма. Нулата си е нула, от където и да я погледне човек, няма какво да  се каже, като са ги дали тия сто милиона, дали са ги... Кво сега, да ревеме... Ми тогава, да вземем да пукнем с пушките, па да обявим началото на купона, нали, г-н Премиер?!))






Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659517
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930