Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2015 00:01 - КОЙ се грижи за полицията в България?
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 970 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От два дни ви следя по новините, г-н Премиер,  и днеска чета, че полицейските протести в София нещо са почнали да ви писват, и нищо чудно... Честно да ви кажа, мен тия работи не ме засягат, и не смятах да пиша изобщо, защото полицейските протести засягат вас и софиянци в частност, тук полиция почти няма, така или иначе, и друг път съм писала по въпроса... 
От изборите насам, на едно нещо не мога да се начудя - как така една държава, чиято политика по сигурността в момента не включва като приоритет борбата срещу битовата престъпност, може да допусне подобни протести в столицата си?! Ами че това си е възмутително! Чета и се чудя как да ви помогна, понеже много ви уважавам, и друг път съм ви помагала - кога със съвет, кога с любезност и внимание, кога с някоя песня за кураж... 
В т.ч., чета, че г-н президентът щял да свиква съвет по националната сигурност, на който сигурно пак ще говори за референдума, да вземете да го спрете, че става смешно, пък и един вид  референдумът вече свърши; иначе няма лошо,  той може да си  говори по тая тема в приветствието за Нова Година, нема артък,  тва за волята на народа и прочие все още върви,  ама и той, милият, не може да ви помогне,  той е  от друг ресор, дето вече почти улете...
Ми, както и да го мислим, не става, бе, г-н Премиер. Не мога да ви помогна и тва си е, не зная как някой може да ви помогне. За тая цел трябва да се чете, пък вие нямате време. Не знам, да вмете да дръпнете вие едно приветствие ли?.... 
Ми поне да ви поздравя с една песня, па живи и здрави! )
пп. Ей, тия хакери, цялата държава бишнаха за 12000 евро, пък не може някой да се мерне, па да ми каже, що не ми излизат клиповете на мене, да си ги слушам... Нали, пак за другите, за Елоиз няма... 




Гласувай:
6



1. zafirov - Страхотна песен. И постинг. Поз...
05.11.2015 00:39
Страхотна песен. И постинг. Поздрави! :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663005
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930