Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2015 00:03 - Международен ден на момичетата, Карлово, България
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 3100 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ех, колеги, като видях, че имало и такъв ден в календара, тролската ми мисъл веднага трескаво заработи, и се плъзна елегантно и ярко по женския въпрос... Но после, като си спомних по-конкретно  за моите деца в Кърнаре преди години, и се отказах -  и реших по женския въпрос, за заплащането на женския труд у нас, за отношението към жените и изобщо за това има ли феминизма почва в България, да пиша на осми март. 
Та преди почти осем години, влязох в един четвърти клас, за да преподавам английски език. Там бяха все отбор юнаци, повечето деца бяха, както се пише по медиите, "от ромски произход", и предимно момчета. На въпроса ми учителката им ми отговори, че момиченцата се изпоженвали в четвърти клас. 
Този постинг го пиша всъщност заради Божана, която не беше в четвърти, а в шести клас. В края на годината внезапно престана да идва на училище. След седмици се появи пред вратата на училището, гледаше ме малко отвисоко оттам, но не се приближаваше, усмихваше ми се, няколко пъти до нея видях "съпругът" й. Божана живееше в пълна мизерия, колеги, къщата й беше сламена, с една дупка на покрива, от която излизаше дим, но, големите женени жени не ходят на училище, те раждат деца и се грижат за семейството си...  А знаете ли, колеги, тези международни дни са за това нещо, да си припомним,  че всяко момиченце по света си представя, че ще има дом и семейство, играе си с кукли, и изобщо не предполага, че раждането на деца е толкова сериозно нещо. Най-сериозното нещо в живота, толкова сериозно, че някакви хора идват и ти го плащат. 
Каква ирония... А татковците на момиченцата плащат, за да ги виждат с  подбрани момичета "със силиконови устни и гърди",  също нечии дъщери, които си живеят в собствени приказки, също толкова фалшиви, колкото бяха мечтите на Божана. 
Би трябвало някоя медия да напише нещо за правата на жените - деца в Индия, или в Афганистан (не вярвам да е вървяло нещо по-интересно по видеообмена в близките месеци). Ама май не написаха, въпреки, че е неделя. 
В България, мисля, има само един осъден за женитба с малолетно лице, ех, тия повратливи български закони, язък, дето ходиха цяла група български деца тия дни, та ги снимаха журналистите на някакво световно събитие по повод приемането на Конвенцията за правата на детето, някаква годишнина беше.... Ако има още някой осъден, поправете ме. И му напишете името, нека да пренебрегнем веднъж журналистическата етика...  








Гласувай:
8



1. gosho568 - Честит, да е празника. . . Поздрави! ...
12.10.2015 02:19
Честит, да е празника... Поздрави! :)))
цитирай
2. nikikm - Неолиберална България: 2% имат всичко, останалите са им персонал https://alterinformation.wordpress.com
12.10.2015 22:12
ВСИЧКО, що е международно е антибългарско и обслужва НСР! ТТР И НСР СА ВАШАТА СМЪРТ,НЕ СЕ РАДВАЙТЕ,НЕ ГЛУПЕЙТЕ,А МИСЛЕТЕ! Къв празник!Дядо ти и баба ти празнуваха ли го? ТИ КАКВО ПРАЗНУВАШ? чУЖДИ ПРАЗНИЦИ ЛИ?!
цитирай
3. eloiz - Никкм,
13.10.2015 23:36
вие сте много прав за себе си. Дядо ми и баба ми живееха в къща, чиито стени бяха покрити със слама и измазани със специална глина, чиято тайна днес е изгубена, обаче покривът на къщата не беше сламен, и там нямаше дупка за дима, съжалявам.
Поздравявам ви по случай рожденния ми ден).
цитирай
4. nikikm - 3. eloiz - Никкм,вие сте много прав за себе си...
14.10.2015 22:05
Аз не съм прав за себе си,не ми плащат да руша,вменявам вина и малоценност,да дебългаризирам собствения си народ! АЗ СЪМ ПОЛЕЗЕН ЗА НАРОДА СИ! ЗА МОЯ ЕТНОС-БЪЛГАРИТЕ,РОДОНАЧАЛНИЦИ НА СВЕТОВНАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ! И НЕ ИСКАМ НИЩО,НИКОГА НЕ СЪМ ИСКАЛ,САМО СЪМ ДАВАЛ! Та, ти с изказването си,вероятно трупаш точки и най-вероятно финикийски,но не можеш да ми вмениш тази гадост! АЗ ДАВАМ И НЕ ИСКАМ! ТОВА,КОЕТО ИСКАМ, Е БЪДЕЩЕ ЗА МОЯ НАРОД! Разбра ли боклук? Извинявай за титлата,но и тя ти е много!
цитирай
5. eloiz - Абе Никикм,
14.10.2015 23:49
аз, като жена, много добре ви разбирам даже - това с даването и отказа от искане. И действително трябва да ви кажа, че финикийските точки са свързани с титлата ми, доколкото финикийската азбука е етническа за финикийския етнос. Единственото, което не мога да разбера е, що щат българите като родоначалници на световната цивилизация, след като нейни родоначалници са, финикийците. Вие какво мислите по въпроса?
Ще ме прощавате, ама ме засърбяха ме ръцете да ви поздравя с едно парче))
https://www.youtube/watch?v=PIpZ2XI_iUM, хай наздраве за българщината,ако не друго, поне хубави песни си имаме))
цитирай
6. nikikm - 5. eloiz - Абе Никикм, Ще ме прощавате, ама ме засърбяха ме ръцете да ви поздравя с едно парче))
16.10.2015 22:51
Не уцели!Май те сърби на друго място! Азбука и етнос,нямат връзка. Виж гърците, пишат с нашите букви,а са данайци,евреи,африканци.И след като ти пиша,че Българите са родоначалници на световната цивилизация,що ми пишеш,че са финикийците? Да ме объркаш ли? Да,ама не,както вярно се е изразил на времето, един джурналистически боклук.! Ко? Да! И пак, като мъж на жена да ти отговоря,не си много наясно кое те е засърбяло..не са ръцете във всеки случай! Та,пак заповядай!
Тука сме с приповдигнат....
цитирай
7. eloiz - Ох, ники,
26.10.2015 23:49
мене ме сърбят ръцете, да ви пускам клипчета, на вас ви е приповдигнато, и все във виртуала, ей, тоя интернет ще ни изяде главите))). Относно данайците - не съм съгласна. Не бяха ли дорийци, ще ме прощавате? Пък и все в цирвирзакция е, нали така...Никога не съм искала да ви объркам, вие просто сте много забавен, и трябва да си призная, че ми е много интересно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651654
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031