Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 13:50 - Суиит чалга ин тайм...
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2674 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ето ти го и този дъждовен и мрачен понеделник, на някои места с наводнения, да даде Бог да няма жертви,  започна с новините от "Стандарт", където пише за няколко важни неща - първо, че ни удря грип, ама другия месец, и второ, че концертът на Слави не струвал... Ей, лоши журналисти, брей! Лошо, много лошо с грипа, колеги, защото "Стандарт"  пишат и уведомяват да пием чайчета, ама не са дописали, че една пета от заболелите, по данни на Сметната палата, няма да има кой да ги откара с бърза помощ, като вдигнат четиридесет градуса... Лошо, много лошо... Де го сега здравния министър, да се изстъпи и да изкара от папката данните за смъртността в държавата, дето предизвикаха преди месец такъв скандал в тоя блог, и да уточни на пресконференцията, че държавата ще положи необходимите усилия, а статистиката ще довърши  работата, та до 2020 г.  от 211 000 души, хората, които няма да могат да ползват правото си на спешна помощ, ще намалеят поне до 100 000... Падат процентите, падат, г-н Премиер, а вие за един грип сте се разтревожили, и за превъплъщенията на чалгата в България... 
Бели кахъри, бели кахъри, и на Слави Трифонов са му бели кахъри, дето го плюят на цяла страница, щял да влиза в политиката, и събрал няколко десетки хиляди души на концерт, па били повече от тия, що ги снимаха на най-големото събрание на ГЕРБ, дето го събраха за откриването на кампанията им. Йоо, "Стандарт", че това е концерт, бе!  И то на Слави Трифонов! Изкуство, култура, един вид...Че те още преди време "Ъпсурт" пяха "дай ми едно куфарче, да купя на пет п... мини купъри, и един концерт като на Слави"; м, да, чакам да видя новото поколение сега, какво ще измисли... Голям продуцент е г-н Трифонов, "Стандарт", някои работи са му простени, други не,  ама така сме ние, в изкуството и културата, кажете им, г-н Премиер! 
И накрая,  на първо място, един специален поздрав за "Стандарт",и за неговите спонсори, много добре скачате, но понякога и на мен ми става тъжно, да знаете, не мога винаги да се усмихвам, а и сега вали, та ми се развали настроението. 
И, за десерт, едно поздравче към всички истински троли, наздраве, колеги, поне да си усмихнем душите! 










Гласувай:
9



1. 4hudovi6teto - Браво, чадо. ша та фана за п. . . . а. Чу
29.09.2015 11:49
Браво, чадо.
ша та фана за п....а.

Чу
цитирай
2. illi4e - Чу, искам и мен да фанеш.
29.09.2015 12:06
Чу, искам и мен да фанеш.
цитирай
3. myryam1962 - Искам и мен да фанеш, Чу.
29.09.2015 12:14
Искам и мен да фанеш, Чу.
цитирай
4. rossiella - Първо мен ше фанеш, Чу, защото аз съм ...
29.09.2015 12:31
Първо мен ше фанеш, Чу, защото аз съм мамбър уан.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660278
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930