Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2015 20:54 - Един урок, г-н Борисов, как да бъдем сериозни?
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1061 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.08.2015 21:02


 Не са приятни тези дни новините, въпреки веселите нотки, регулярно внасяни от познатите лица, но какво да се прави, и друг път съм казвала, че у нас, ако не се смеем, ще ни насмеят...Тази вечер, докато ви слушах в първите десетина минути от Бургас, така се разведрих, г-н Борисов, такава неподправена веселост струеше от вас, въпреки температурните рекорди, пожарите и всички други сериозни проблеми на държавата в момента, и тъкмо ми се възвърна настроението, и вие ме стреснахте с гнева и негодуванието си от проблемите на България с тежките пътни катастрофи по време на предизборна кампания, предизвикани от пияни шофьори, като (явно по случайност, а може би вече и по статистика...!?) един от тях се падна ваш областен управител. Що ви трябваше, г-н Борисов, така да разваляте кефа на всички ни, и да се обяснявате, че този човек ( държа да отбележа, че аз видях в очите ви все пак съчуствието, вие така хубаво изохкахте няколко пъти) вече не заслужава  доверието ви, и партията моментално го изоставя... 
Ох, аз ли пак, като обикновена българска жена, г-н премиер, да ви уча как се прави? Щото аз исках, например, да  чуя  вашето извинение, като председател на партията, от която идва областният управител на Разград  - задето вече сте гласували доверие на човек, който, поради някакви причини е карал като луд с три промила алкохол в кръвта. Ей тука пак, да ви напомня, да си отбележите  - трябваше и причините да ни кажете (тук вече беше уместна позата с ах и ох),  за това защо промилите са били три, някак редно е - и на мен ми е известно, че на година загиват стотици, а хиляди са ранени в подобни катастрофи (стана вече дума за тези статистики по-горе), и някак все не ми се иска да повярвам, че българите сме толкова тъпи и  прости, за да продължаваме да го правим. 
А що се отнася до това, как ще постъпите с вашия областен управител, това си беше лично ваша работа и аз лично не исках да ме занимавате с нея, надявам се да е жив и здрав и да се оправи, защото да, това е тежък момент за него и за семейството му, както би било за всеки българин в подобен случай. М, да, политиката е трудно нещо, и невинаги е весело, г-н Борисов. Затова на запад стават такива скандали в подобни случаи, и не само... А у нас - само драми, само драми... А на мен така ми се говореше за футбол....






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660580
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930