Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2015 18:32 - За един автограф, и за една тениска.
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2012 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този блог беше временно неписан, поради недоумението и недоволството от прочетеното от мен делово и много съобразно написано   в официалния вестник на правителството, че хлябът щял да поскъпне, заради тока (?!), което много ме натъжи, и ме накара да изгубя окончателно доверие в българските печатни медии. Не ви вервам повече, колеги!  И да ви кажа, с никакви новини за  разни мечки, ракуни, ловци,  попове и индианци  и др. няма да ме привлечете, това вече не се търпи! 
Аз се примирявах до сега, щото съм конформист, но откакто прочетох днес и в един уж авторитетен сайт, че  тия дни г-на Москова, министър на здравеопазването на РБ,  бил върнат спешно от мач, чак от чужбина, еха,  (тоя мач не съм го гледала, обаче тениската, гледам, хубава),  та върнат, за да ходи да се меси в работи, дето не са негови, по жегите, и ми прекипя! Абе, г-н министър, вие като не разбирате нищо от нашата работа (това с размагьосването);не сте ходили по врачки и баячки, сигур, ни един път в живота, не ви е мазана никоя част от телото с благ мехлем, щото в аптеката лекарството е скъпо, па и понекогаж не струва (това го знаем и вие,  и като лекар, и като министър,и аз, като блогър, пациент и виден трол), ами що се врете там, че да ви се смее целокупният народ?)). Пу, да не ви е уроки, ама и вие, г-н Москов, не уцелихте времето, дето се вика (това от вашия вестник!) -  антраксът оцеля, който умря, умря, пък вие тука за ваксини сте дошли да ни говорите, дето се вика, да си умреш от смях ( бая народ така си измря, да ви кажа...То в България, ако не се смееш, ще ти изпадат зъбите, па може и някой да ти ги изпадне; вашите на мястото ли са си, м... ; иначе и аз съм съгласна, че профилактиката е много важна, а също и кампаниите против тютюнопушенето...)).
И докато ние си говорим тука за таквиз сериозни теми (пак наблягам, много ми хареса тениската ви, отива ви), някой взе, че скрои мемоара на нашия премиер, ай, поразници ниеднии, ни ги й страх от НАП и тва си е! (то вече кой го е страх от НАП, ама това е тема за друго есе...) Имало още бизнес издателски у нас, ей! Ни ги й срам... 

Абе, г-н Премиер, един автограф?)
(Значи, аз да ви кажа, под сурдинка,  магията не важи, ако се прави за разхлаждане, колкото и да е хубава и голема  китката за ръсене на попа,  така да знаете, ич не вярвайте на репортерките, те не разбират точно от тия работи))







Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660744
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930