Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2015 16:02 - Радвай се, Видине граде....
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1258 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2015 20:15


Право думат старите хора, че когато у комшията пуши, у нас гори, ама кой да ги слуша, от много шум в ефира... Ех, Гърцийо, Гърцийо...Е те, вчера у комшийте седемдесет автобуса с пенсионери на протест, у нас държавата се разцепи! И ето ти го, г-н Премиера, от Брюскел, фърли се се изкряска: "Стига Гърция! Вижте Видин!". О, смях и страданье велико българско! О, бедни ми бедни Северозападен, с име ново и с нова чест, ти ще извоюваш ти нови висини в българската дипломация, аз съм сигурна! Видине, Видине, да ти се не види,  дека ти е царят, да стане с трите кемера злато, па да иде и той в Брюксел, на сгледа и сговорка... 
Не щее, не щее...Не го е помолил г-н Премиера,  та като го помоли, да фръкне оня ми ти цар, воглаве с нимба, па да спестим пари от самолета,  не бойте се, българи, той е патриот, светиня му, даже и постник...Ала зная аз, зная - това ново движение, не ще бъде спряно - следващий Видин ке биде Южен Централен, сънародници!... Да гледа Европа (асъл, да се махне тая Гърция, че  я какви  проблеми създават, и на нас, и на Европата), и да се учат там сите европейци от нашто минало и от нашта култура! 
Ех, г-н Премиер,  г-н Премиер, току се разцепи държавата,  и, не искам да ви напомням, обаче  видяхте ли, че дойдоха вече и сините каски.... Аз ви казах миналия път, че дотам ще се стигне, ама вие като не ми вервахте, като на жена и българка... Лошо, лошооо...Още по-лошо, дето минават танковете, и селям не дават, и не вземат да се представят като културни хора, да се разговорим, няма да им изядем машинното масло с леп, я.  Аз лично, като карловка,  това  не го возприемам, да знаете, г-н военен министър. Не зная за останалите сънародници от автономиите. 
Ех, г-н Премиер,  довга с кюфтенца и плов-парча дошамя, както се чете днес във вашия вестник, след оназ страшна новина за разделението на родината, дето я беха сложили баш на първа, като за война... Вие сега да не си помислите, че ви каня на вечеря? Аз? Отнюд! Напротив, бих предпочела, като българка и домакиня, вие да ми сготвите, щото гледам, че добре сте угостили журналистите...
Поздравления, г-н Борисов, конграчулейшънс,  за пръв път в новата ни история, дето се вика, малко на смях,  премиерът на държавата ни я разцепи публично, за да докаже пред представителите на други държави, че я управлява добре;  този повод трябва да се полее, ха, наздраве, за България и за Видина града, и за сите български земи по света,  па и на луната също! 

















Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1660616
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930