Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2015 18:19 - Аз, тролът, моя милост, г-н Премиера и арменският поп
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1274 Коментари: 0 Гласове:
2



 Грях ми на душата, обаче може и да са прави онези, дето твърдят, че чета официалния вестник на правителството - "Стандарт", както дяволът чете евангелието, обаче вчера прочетох там една голяма новина. България вече си има главен арменски поп, радвай се, население! Бързичко се прехвърлих аз по редовете, за да видя името му, и неговото име беше.... не беше това на г-н Премиера! Ай, някакъв по-млад, с по-голяма брада, страшна работа... А на другата страница, за да прикрият гафа,  пише, че на правителството хейтърите са му проблема, и всички са се втурнали да ги гонят с вестника, хейтър тук, хейтър там, прас, Марийке...
Наблюдавах вчера, ослушвах се, виках си - ойде политиката у ряката, за какво ходи тогава г-н Премиера чак до Баку, като изпусна възможността да го запопим, та да ни огрее и да ни  освети отгоре, над гъстия дим, досущ като звезда - закрилница?! Право казват в "Стандарт", и не само там, че не сме народ, а мърша, ей! (Колеги журналисти, излизам от тона, за да ви напомня, че онези, които са ни нарекли мърша, и дядо Славейков, и враговете, са си платили, вие имате ли с  какво да платите, колеги?) 
Оглеждах се и се ослушвах аз до полунощ, ама така и си заспах, че на мен не ми плащат, като на г-н Премиера, да веселя народа, това аз го правя по собствено желание, и от чист патриотиизъм. 
Ама днес пак четох новините, и какво да видя - не са ми дошли сините каски, най ми се притекъл пак  г-н Премиера... Алилуя, не се сдържах! Като жена и българка не се сдържах... 
М, г-н Премиер, аз на трол ли ви приличам, или на хубава жена?! (тук Елоиз ви намига с хубавото си око, и другото е хубаво, четох някъде, че вашите ги бяха посинявали, това е много романтично). Аз лично много харесвам начина, по който ни забавлявате,  и не мога да разбера защо напоследък  така се смутихте, единственото, което не харесвам у вас, е брадата - те затова в Баку и в арменската конгрегация ви нямат доверие, но вие вярвайте на мен, като на жена - и решете най-накрая как ще я носите - метро или лъмбър... Само това ви куца, г-н Премиер, нищо друго...
И сега един поздрав, ама тоя път, по изключение, за мен, г-н Премиер))). 







Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651371
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031