Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2015 20:58 - Жените и полицията, ах, полицията и жените...
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2030 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво става в тази държава, не е истина... Цял ден гледам и слушам как медиите, както се случва  по традиция, като поогладнеят,  се занимават с някви кюфтета и кебапчета, и тъкмо ми додея, и  ето ти, дочух, че полицията щяла да провежда митинг в центъра на столицата, и веднага се инсталирах пред телевизора, да погледам и аз; че то при нас, в Карлово, имаме само две патрулни коли (аз лично видях едната на бензиностанцията в понеделник, та мога да потвърдя!). То, кога друг път народът вижда полиция - освен по такива митинги и протести - кога на народа, кога на полицията... Пардон, онова по време на Боковия протест,  май беше жандармерията, ами то човек се обърква, простено ни е на нас, гражданите  - така или иначе, като отиде човек в полицита, там все го глобяват за нещо... Мен лично ме глобиха, за това, че някой ми открадна чантата и  портмонето с личната карта, нищо, че никой не намери портмонето, и дори ми обясниха, относително любезно, че няма да го намеря. (те тия работи с намерените портмонета стават у нас по чудодеен начин, вестници и сайтове пишат за тях, чудя се кога филми ще започнат да правят). Няма да го забравя онзи човек в районното, и как едва не се пребихме с майка ми, докато се изкачим по строшените стълби до там, и как този човек два часа писа опис на чантата ми, с всичките дреболий и боклучки вътре,  които съставляват достойнството на гражданина, личното; на някой може да му се стори смешно, но аз съм му благодарна. 
Та седнах аз да гледам митинга, ама ми приседна залъка, като се сетих, че то, ако има  протест, поне едната патрулка треба да е отишла да протестира, мале... Съграждани и сънародници, да запалим тази нощ по една свещ на прозореца, в знак на съпричастност и към полицията, която ще патрулира по тъмните улици и изкъртените тротоари и довечера, както и всички предишни, защото все пак у нас все още има полиция, както и към гражданите, които ще се прибират по същите тези тротоари, и няма да срещнат навреме полиция... Не, че сме останали много граждани и сънародници... 
Е, па ние в Карлово поне си се знаем, мен мама ме е научила още от малка как да защитавам и да пазя достойнството и честта си на карловка и балканско чедо, какво остава за достойнството ми на гражданка...Ако чакаш у нас да ти пазят достойнството, като нищо да ти отмъкнат  изтърканите гуми на москвича, а после полицията, с право, да ти се смее от сърце... 
Каквото не ме е научила мама, съм гледала по филми (не се подхилквайте, моля), щото някои работи съм ги и пробвала; все пак тука си е един голям филм у нас... Знаем, знаем ние, че 15 см. острие е наказуемоо!... То с острие и баба знае, всяка година в дискотеката се зачува, че някой е намушкан с тия остриета, ей, не се научиха на култура тия хора... А моя дядо, навремето, Бог да го прости, само три сантиметра железни капачета слагаше на токчетата ни (то тогава пък е имало полиция, аз така съм чувала, ама пък са били един вид, некултурни);  все с цел, като налети врага, па като се обърне човек, като се втурне (към врага), да го прасне със засилка с  чантата между очите или докъдето може (не е вярно, че трябват сили, чанта трябва, чанта!), само трябва да се внимава да не се залитне, за да може да се изпълни  завъртане и с ляв крак да се занити с тока, след коетопоследователно да му се бръкне в носа и в едното око ( имало някакви членове в закона за телесните повреди, ама  тука като няма полиция да  ти обясни,  така си караме, по усет), па като падне оня възнак, да се наведеш с достойнство,  злоба и умишленост, па да му изревеш тогаз, с всички сили,  "Урааа", ама тъй, че комшийте да затворят всички околни прозорци, и да му спукаш тъпанчетата, та да не усети кога е дошла патрулката,  а те оттам си знаят - с ритници, с ритници си го откарват в районното, ако му има нещо, да му го наместят с държавни пари, пък после, на сутринта, жена му идва, познава си го по здравото око, и си го прибира, за довършителна порция... 
Така процедираме ние, карловки, ама понякога стават сакатлъци. Аз,  например, не  си говоря вече две години с един човек, дето се оказа, впоследствие, втори братовчед на някой си от компанията на една моя приятелка.... 
Смятах да нарека тази статия "Особености на националната полиция", но, като преглеждам отново новините, и сведенията за първия рунд между Р. Бъчварова и полицията, и като си спомня плахо изказаните най- нови теории на г-н Калфин относно социалните реформи в държавата ( уважаеми г-н Калфин, а вие знаете ли, е тук, при нас, в Карлово, имаме 70 - годишни детски учителки, които работят в детските градини в градчето ни, няма грешка в цифрите, както често се случва при вас, в резултат на проведени и непроведени от вас и от други лица реформи, както се казва...; аз лично много се надявам вашите хм, внуци, да не бъдат в ръцете на подобни учителки един ден, когато няма да сте на власт)... 

И след толкова много приказки и съждения, едно нещо не мога да разбера  - защо го няма Премиера, да се изкаже, да разведри обстановката, че, както става ясно, ще се чака? 
И тъй, като някои зрители ми намекнаха, че последните ми поздрави били тъжни, реших да разведря малко обствановката, с нещо по-така. Ха, наздраве на всички! )
Вторият поздрав, е специално за г-жа Бъчварова, която е отличен политик, но аз я разбирам много добре, като жена и опитна българска домакиня, щом се заговори за бюджет...) 
















Гласувай:
8



1. onlyfun - Голяма свежарка си Елоиз:-))))
13.06.2015 08:48
Вие, карловките, сте ушили на половината полицаи по шапка-невидимка, дето си ги нахлЮпват катадневно, та добре кат протестират си ги отхлЮпват от уважение към населението. Та да видите вие колко са могобройни и да не се страхувате, че крадец някакъв /то мърдащ крадец не остана - всички в затвора са ги турнали, да си почиват и нови чалъми да измислят/ може случайно да се дореди до тънките ви портмонета. Щото някои носят портфейли, а ние останалите - портмонета. Ако се интересуваш, ще ти обясня разликата.))))))
цитирай
2. injir - Смях...
13.06.2015 15:48
Смях...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663138
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930