Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2015 13:21 - Пастичка, г-н Калфин?
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2072 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Какви любопитни работи стават по света и у нас... Конфликти и обяснения, малко сръбска музика и бой, дето се вика, нищо ново, нищо неочаквано, и накрая винаги идва жандармерията.... Слушам аз как коментира събитията  г-н Калфин, министър на социалната политика на РБ пред бъдещи джурналисти, и така се смаях, че залъка ми изпадна от устата. 
Кой си ти бе, г-н Калфин?! Къв си ти - аз те имах, доскоро, за социален министър, а ти си седнал да ми развиваш теории за бедността, дето затрудняват с терминологията си, дето се вика,  даже редовите джурналисти, камо ли тия дЕца пред тебе, дето не знаят, милите, че бедността наистина е голям проблем за двумилионна София, в която все още нещо мърда; щото вие отдавна е..хте  мамата на останала България, и тя отдавна икономически е на командно дишане, така че там за бедност, хм,  трудно можем да говорим... Там говорим за други неща -  по мое мнение, за намеса на Червения кръст например,  защото да, все още има конвенции за правата на човека, вие сте ги подписвали, г- Калфин, и в Европа ходихте на сверка, та знаете...Не може човешки същества да живеят по този начин, там си го пише, и световната човешка общност се съгласила, и се е мобилизирала да помага, и помагат, на мен там ми е надеждата.... 
Да се мобилизирало обществото ни... Бе, г-н Калфин, кво общество? Тука хората се бият за помощи, да ви кажа,стана национален спорт това, някъде, отвъд вашето кресло, точно до краката ви... Вижда се, ама трябва да се наведе човек. 

Значи, вие казвате, че като няма леб, ще се ядат пасти, г-н Калфин?












Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663208
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930