Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2015 16:27 - Къти, къти, червейче...
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 987 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.02.2015 17:07


 Говорихме си с една приятелка преди години, когато Бойко Борисов падна от власт за пръв път, ехе, кога беше това - тогава още Цецо Микрофоня, дето се вика, не беше съден за укрити данъци, м, та тогава нещата бяха много по-секретни, нямаше я тая яснота, тоя плурализъм, никой не обсъждаше кой кого подслушва в Народното събрание... И тя ми вика - "Бе, да знаеш, мен ме подслушват.". "Ми как разбра?!""Ами пука бе, и прекъсва, като си говорим с мама, направо не се чуваме...". А аз си мисля - ей това е, като я знам, милата, как говори с майка си по един час, нищо чудно да е пукало... Пук, пук..."Пуйката със сърмички колко сол да й сложа?"... Пук... "Стринка ти Мара замина в чужбина на гурбет, ама преди това се скарали със стрико ти, лелее..."Пук. Колко ли офицери е пратила, милата, в пенсия по болест, офицер до офицера, майно льо - чак сега ми стана ясно и защо тия дни така активно обсъждаха в Парламента закона за МВР, ей, хората там искат да имат право поне за рожденните дни на децата си да излизат в отпуска!!!
Аз искрено се надявам сега, като вземат заема, дано да  стигне до тях, та да  успеят да си модернизират апаратурата, че то срамно, ама мен лично ме избива на смях))).
Къти, къти, червейчее... ))))






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659196
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930