Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2015 21:00 - Как Алфа тв и Волен Сидеров вкараха България във война
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2412 Коментари: 5 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги съм си мислила, че летящите чинии не съществуват, но репортажите за тях са нещо много забавно за гледане. Малко светлини и сенки, малко предварителна нагласа, малко желание за печелене на внимание и евентуално  на финансови средства, или пък за събиране на почитатели... 
Докато тази вечер случайно не влязох в стаята и ми се наложи да убеждавам и успокоявам 63-годишните ми родители, които стояха втрещени пред телевизора, обърнаха се и ми обясниха, че България влиза във война с Русия, зради този "репортаж": 

https://www.ataka.tv/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%8F-%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B3-c8810.html


Всичко би било изключително забавно,  почти като онова стряскащо талантливо "Куку", ако "Алфа Тв" не се вземаше насериозно. От доста хора - все обикновени хора, на които им се иска да вярват в конспирации, защото е зверски обидно иначе да си помислиш, че можем да бъдем управлявани десетки години от тъпанарите, които ни управляват - дори и баща ми вече отдавна не гледа новините по "големите" телевизии, явно не може да ги изтърпи, въпреки многогодишното си желание. 

Но аз смятам, че някой трябва да си поеме отговорността. 
Е, г-н Сидеров, сме ли във война или не? 
Червеното или синьото хапче?)))) 












Гласувай:
0



1. podvodni - Имам един -два въпроса! 1. САЩ ...
28.01.2015 21:13
Имам един -два въпроса!
1. САЩ създават оперативен център в Шабла.
Защо?
Оперативен би означавало, че оперира с нещо - инфо, продоволствия, въоръжения, амуниции и пр. военни неща.
За кого?
Или че е някакъв център за провеждане на някаква операция.
Къде?
Срещу кого?
Кога?

2. Ударно се връчват призовки, за получаване на мястото на сбор по време на мобилизация.
Защо?

Т.е. не сме във война, но се появяват всички признаци, че ще бъдем.
Срещу кого?
цитирай
2. eloiz - И аз това питам, подводен,
28.01.2015 21:29
и май узнах - срещу Марс! Или в краен случай срещу Машините. И това става. Аз лично бих воювала срещу прахосмукачката си! Ами добре, че още има военна тайна у нас, та не уведомяват хората по пощата и за естеството на събитието, че тогава щеше да видиш, какво щеше да настане...
цитирай
3. podvodni - Т. е. не знаеш дали ще има война, кой ...
28.01.2015 23:13
Т.е. не знаеш дали ще има война, кой срещу кого и къде е нашето място в шахматната дъска. Защото, видиш ли, имало военна тайна.
Но аз останах с впечатление, че ти знаеш, че няма да има война и се възмущаваш на ТВ "Алфа", че разпространява небивалици.
Та, последно - Знаеш ли или не знаеш?
За твое успокоение, и аз не зная, но с оглед на фактите и събитията си правя определени изводи.
А те, никак не са розови.
цитирай
4. eloiz - Подводни,
29.01.2015 09:52
тая днешната работа с войните е голям бъзик - толкоз народ се събира от миналата година насам, все с цел да я предсказва, последно се събраха хората и на зимен курорт, и не можаха да я предскажат, че аз ли?! Обаче ще ти кажа една голяма тайна, по български - днес като си събух чорапа, и големият пръст на десния ми крак сочеше на изток - ще има война, да знаеш!
цитирай
5. eloiz - Подводни,
30.01.2015 02:20
под кой камък се скрихте?! Седя, губя си времето тук и ви очаквам цял ден, да разясните как е завършила войната? Аз бях за червените, да знаете. И против прахосмукачката!!! Жалко, жалко, така се надявах да се появите, както казваше баба ми, "изтпренадах се", троловете тъдява много са оредели, да знаете и това... Преди повече от година поизоставих писането, и ето ти резултата, вече не мога да позная кой е брат на булката, или в краен случай на Порошенко... Дори започнах да се съмнявам в себе си!!! Когато човек е съвсем сигурен по кой шизоиден признак се делят отделните троли тук, и после се озове пред такова ясно логическо построение като вашето, в което се долавя и лека маниерност, направо започва да се пита - всъщност я да взема да се сдобря с прахосмукачката, че лоша работата... Вие какво мислите за прахосмукачките? (Това е въпрос по Фройд?)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663304
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930