Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2014 15:38 - За нашите деца и за нашето бъдеще
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2716 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 14.01.2014 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Попрявам правописни грешки в курсовите работи на студентите ми  от пети курс, опитвайки се да проникна в смисъла, стаен някъде зад оплетените изречения; ще върна работата и после ще я изискам отново,  ако се наложи, ще го направя и трети път, но започвам да усещам как побеснявам.
Не, не съм бясна на моите студенти. Работих с тях цяла година, опознах ги  и ще ми е мъчно, когато се разделим след изпита. Те са ми предали своите курсови работи, постарали са се максимално да ги направят "хубави", вложили са най-доброто от себе си, и съвсем не са виновни, че никой не ги е учил или поне поощрявал да мислят сами и да изразяват мнението си. Минало - свършено, както се казва, резултатът е пред мен и след половин година излиза на трудовия пазар, където тепърва ще му се налага да научава в движение как се пише, как се работи... и как всъщност всички тези деца са били "прекарани" -  нещо, което те и в момента усещат, защото, приятели, нашите деца съвсем не са тъпи, макар и понякога да се чудя на самочуствието им, което всъщност в повечето случаи си е чиста проба неразбрана защитна реакция...
Безумно ме е яд на всички онези сред родителите, учителите и прочие - ители, които стоят отстрани дори и сега, вайкат се  помежду си и в публичното пространство и дуднат колко са неподготвени децата ни, и,  олеле майко, какво страшно бъдеще ни чака.
А защо, вместо да философствате,  опиянявайки се от собствените си думи, не им помогнете, бе хора? Няма кой друг да го направи, така или иначе, тези същите деца ще трябва да поемат работата ви един ден, ще поемат неплатените ви дългове и издънената ви държава, спуснете го накрая тоя мост между поколенията, няма кой друг да го направи,  окажете им честта да се отнесете с тях като със свои деца, най-накрая!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Елоиз,
14.01.2014 15:46
...."всуе се морите, не се гаси, туй що не пламва"...
цитирай
2. eloiz - Икономисте,
14.01.2014 15:55
отказвам да повярвам.
цитирай
3. theeconomist - Добре,
14.01.2014 16:33
eloiz написа:
отказвам да повярвам.


питай ги от къде е псевдо цитата ми и дали е верен?

Хем проверка на литературни знания, хем логическа задача....:-))

Някой ден ще ти разкажа какви "висшисти" идват при нас да кандидатстват за работа!
цитирай
4. eloiz - А защо е необходимо да ми разказваш,
14.01.2014 17:05
аз виждам какви излизат от университета, и откровено казано, ме боли.
цитирай
5. vishnichka - Неграмотността у децата е потресаваща, права си,
15.01.2014 12:37
в интернет я прикриват като пишат на шльокавица, но започнат ли на хартия - положението е отчайващо! Между впрочем в блог.бг пишат много учители и ми прави впечатление, че на доста правописът куца...
цитирай
6. eloiz - Вишничка,
15.01.2014 20:13
явлението с учителския правопис е обяснимо - все пак системата не се руши от година или две. Един пример, който ме поразява, е почти пълното изключване на старобългарската литература от реалния учебен процес, при положение, че основна ценност в него е уж "книжното" образование. Системата е пълна с парадокси, капани и рухващи стени...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659721
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930